گجت نيوز/ اکتيويژن از فروش چشمگير اين عنوان محبوب خبر داد؛ کال آو ديوتي از سال ۲۰۰۳ تا امروز، ۴۰۰ ميليون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

در پي موفقيت‌هاي بازي Call of Duty: Warzone و عبور بازيکنان اين عنوان از مرز ۱۰۰ ميليون نفر، شرکت اکتيويژن از آمار فروش فرنچايز محبوب‌اش پرده برداشت. اولين نسخه کال آو ديوتي در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و جديدترين قسمت از اين مجموعه هم در سال گذشته به بازار آمد. طي حضور ۱۸ ساله Call of Duty در عالم بازي‌هاي ويديويي، اين عنوان به محبوبيت فوق‌العاده‌اي دست پيدا کرده و همين موضوع موجب فروش ۴۰۰ ميليون نسخه‌ از آن در سراسر جهان شده است.

علاوه‌بر خبر فروش حيرت‌انگيز اين مجموعه، اخبار جالبي نيز پيرامون اعداد و ارقام فعاليت‌هاي کاربران در بازي Call of Duty: Warzone به انتشار رسيده است که براي هواداران سري کال آو ديوتي هم جالب توجه خواهد بود. از زمان انتشار تا اين لحظه، ۲۶.۴ ميليارد چتر نجات به استقرار درآمده، ۲۸.۸ ميليارد بازي مختلف انجام شده، ۸.۱ ميليارد هم‌تيمي از مرگ برگشته و احيا شده‌اند، و ۸.۳۳ ميليارد بازيکن در منطقه گولاگ با يکديگر جنگيده‌اند.

اگر به شوترهاي اول شخص علاقه داريد و از طرفداران قديمي بازي هستيد، احتمالاً تا امروز سراغ Warzone رفته‌ايد. به‌روزرساني فصل سوم اين عنوان از تاريخ ۲۲ آوريل در دسترس قرار گرفته شامل ويژگي‌هايي نظير نقشه‌هاي جديد، اوپراتورهاي تازه‌تر، سلاح‌هاي کارآمد و موارد مختلف ديگر است. همچنين اگر از عدم حضور زامبي‌ها در نسخه‌هاي جديد کال آو ديوتي دلخور هستيد و حس مي‌کنيد کمبود اين بخش هيجان‌انگيز باعث يکنواختي گيم‌پلي شده است، آپديت فصل سوم Call of Duty: Warzone سورپرايزتان خواهد کرد.

گرچه هنوز انتقادات بسياري درباره سياست‌هاي اکتيويژن وجود دارد و برخي گيمرها از تکراري بودن گيم‌پلي بازي‌هاي اين سري اعلام نارضايتي کرده‌اند، اما همچنان کال آو ديوتي جزو محبوب‌ترين‌ آثار تاريخ بازي‌هاي ويديويي به‌حساب مي‌آيد. حداقل با توجه به فروش ۴۰۰ ميليون نسخه در سرار دنيا و افزايش روزانه تعداد بازيکنان، مي‌توان تا حدود زيادي از محبوب بودن بازي مطمئن شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم