نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

واتس‌اپ مهلت محدود کردن حساب کاربران را به تأخیر انداخت

منبع
مهر
بروزرسانی
واتس‌اپ مهلت محدود کردن حساب کاربران را به تأخیر انداخت

مهر/ واتس اپ مهلت محدود کردن حساب هاي افرادي که با قوانين جديد پلتفرم موافقت نکنند را به تاخير انداخته است.

واتس اپ قبلاً اعلام کرده بود از ۱۵ مي (۲۵ ارديبهشت) حساب‌هاي کاربراني که با شرايط و قوانين جديد اپ موافقت نکنند را محدود خواهد کرد. اما اکنون اعلام شده حساب‌هاي اين کاربران محدود نخواهد شد.

اين پيام رسان متعلق به فيس بوک اوايل سال جاري ميلادي شرايط و قوانين خود را آپديت و تمام کاربران را براي ادامه استفاده از اپ، ملزم به رعايت آن کرد. اين اقدام با مخالفت‌هاي زيادي روبرو شد و بسياري از کاربران از واتس اپ کوچ کردند.

اما اکنون اين شرکت اعلام کرد به کاربراني که با شرايط توافق نکرده‌اند، چند هفته ديگر مهلت مي‌دهد. پس از پايان مهلت جديد، حساب کاربري اين عده محدود مي‌شود يا حذف مي‌شود.

در بيانيه واتس اپ آمده است: طي چندماه اخير سعي کرديم اطلاعات بيشتري درباره آپديت‌ها براي کاربران مان در سراسر جهان فراهم کنيم. در اين بازه، بيشتر افراد آپديت جديد را قبول کرده‌اند. اما حساب‌هاي افرادي که هنوز شرايط و قوانين جديد را قبول نکرده‌اند، در ۱۵ مي محدود يا حذف نمي‌شود.

آپديت جديد قوانين و شرايط واتس اپ در اوايل سال جاري خبرساز شد. اين اپ يک نوتيفيکيشن تمام صفحه براي کاربران ارسال کرد تا به آنان هشدار دهد بايد قوانين جديد را مطالعه کنند و بپذيرند. طبق اين قوانين اطلاعات کاربران واتس اپ در اختيار شرکت فيس بوک قرار مي‌گرفت.

اين اقدام به ايجاد سردرگمي و نگراني ميان کاربران منجر شد و در نتيجه واتس اپ مجبور به شفاف سازي در اين باره شد. واتس اپ ادعا مي‌کند آپديت جديد به فيس بوک اجازه نمي‌دهد پيام‌هاي کاربران را بخواند يا بشنود و فقط روي بخش کسب وکاري متمرکز است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر