نماد آخرین خبر

مشخصات گوشی Redmi Note ۱۰ Ultra شیائومی لو رفت

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
مشخصات گوشی Redmi Note ۱۰ Ultra شیائومی لو رفت

باشگاه خبرنگاران/ اطلاعات منتشر شده از گوشي Redmi Note ۱۰ Ultra خبر از وجود يک پردازنده Dimensity ۱۱۰۰ در اين گوشي مي‌دهند.

به گزارش جي اس ام آرنا، شخصي موفق شد فهرست اوليه پيکربندي گوشي هوشمند Redmi Note ۱۰ Ultra شرکت شيائومي که در آينده عرضه خواهد شد را کشف کند که باعث نشت برخي اطلاعات همراه با برخي مشخصات و قيمت آن شد. البته اين اطلاعات همان زمان حذف شد، اما قبل از حذف، تصوير صفحه (اسکرين شات) آن ذخيره شد تا دوباره به اشتراک گذاشته شود.

اين مشخصات نشان مي‌دهند که گوشي ردمي نوت ۱۰ اولترا از يک پردازنده Dimensity ۱۱۰۰ بهره مي‌برد و يک صفحه نمايش ۶.۵۳ اينچي AMOLED روي آن قرار دارد. همچنين در قسمت مشخصات باتري آن آمده است که مسئوليت تامين انرژي اين گوشي از سوي يک باتري ۵۰۰۰ ميلي آمپر ساعتي تامين مي‌شود. علاوه بر اين گوشي Redmi Note ۱۰ Ultra از يک شارژر سريع ۳۳ واتي پشتيباني مي‌کند.

مشخصات گوشي Redmi Note ۱۰ Ultra شيائومي

پيکربندي و اطلاعات گوشي Redmi Note ۱۰ Ultra شيائومي

گويا گوشي هوشمند ردمي نوت ۱۰ اولترا در چندين مدل، شامل ۶ گيگ رم و ۱۲۸ گيگ حافظه ذخيره سازي، ۸ گيگ رم و ۱۲۸ گيگ حافظه و ۸ گيگ رم و ۲۵۶ گيگ حافظه عرضه مي‌شود. قيمت مدل پايه اين گوشي ۱۷۹۹ يوآن چين است که به عبارتي حدود ۲۸۰ دلار مي‌شود. البته احتمالا در صورت خارج شدن از چين قيمت بالاتر خواهد رفت. قيمت گذاري نسخه‌هاي ديگر در اين مرحله فاش نشده است.

شرکت شيائومي از جمله شرکت‌هاي معروف الکترونيکي متعلق به بخش خصوصي است که کارخانه آن در شهر پکن چين قرار دارد. اين شرکت يکي از بزرگترين شرکت‌هاي الکترونيک در زمينه طراحي، توسعه، فروش گوشي‌هاي موبايل هوشمند، برنامه‌هاي تلفن همراه و لوازم مصرفي الکترونيک است و از ابتداي انتشار اولين گوشي‌هاي هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱ توانست سهم بزرگي از بازار را در چين و ساير کشور‌ها به دست آورد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم