نماد آخرین خبر

نمایشگر دوم پرچمدار شیائومی بزودی با قابلیت های جدید بروزرسانی خواهد شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
نمایشگر دوم پرچمدار شیائومی بزودی با قابلیت های جدید بروزرسانی خواهد شد

ترنجي/ حدود ۱ ماه پيش، کمپاني شيائومي گوشي پرچمدار مي ۱۱ اولترا خود را معرفي و در بازار هاي جهاني عرضه کرد. اين دستگاه، نه فقط به خاطر دوربين و طراحي بلکه به دليل نمايشگر ثانويه، مورد توجه همگان قرار گرفت. اين نمايشگر کوچک که ابعاد 1.1 اينچي دارد، در کنار ماژول دوربين و در پشت گوشي قرار گرفته است که قابليت هاي متنوعي را به شما ارائه مي کند. اکنون، شيائومي در نظر دارد تا بروزرساني جديدي براي مي ۱۱ اولترا ارائه داده که قابليت هاي نمايشگر دوم آن را، حتي بيشتر از گذشته نيز مي کند.

بروزرساني آينده نمايشگر دوم شيائومي مي ۱۱ اولترا
به نقل از mysmartprice، شيائومي نمايشگر دوم گوشي مي ۱۱ اولترا خود را از ياد نبرده و قصد دارد بروزرساني بزرگي براي آن ارائه دهد. طبق پستي در شبکه اجتماعي Weibo، صفحه نمايش پشتي، اکنون از ضبط ويديو و چند ويژگي ديگر دوربين پشتيباني مي کند. با اين وجود، اين موارد فقط در نسخه داخلي بتاي اين گوشي موجود است. بياييد نگاهي به ويژگي هاي آينده دوربين بيندازيم که نمايشگر دوم مي ۱۱ اولترا قرار است از آن ها پشتيباني کند.

گوشي هوشمند پرچمدار شيائومي از قبل داراي چند مورد استفاده براي نمايشگر پشتي مي باشد. کاربران مي توانند تماس ها و اعلان هاي دريافتي، وضعيت باتري و همچنين عکس هاي سلفي با کيفيت بالا را در آن مشاهده کنند. اين شرکت در حال کار بر روي معرفي ويژگي هاي بيشتر براي صفحه نمايش کوچکتر است.


در اين پست آمده است که صفحه نمايش پشتي اين گوشي، بزودي از ضبط فيلم پشتيباني خواهد کرد. اين ويژگي براي کساني که از تلفن هاي هوشمند خود در زمينه ساخت ويديو هاي با کيفيت استفاده مي کنند، بسيار مفيد خواهد بود. علاوه بر اين، نمايشگر پشتي همچنين از ضبط ويديو با حالات تايم لپس، اسلوموشن، حالت عمودي، حالت شب و غيره، در نسخه بتا پشتيباني مي کند. مي توانيم انتظار داشته باشيم که شيائومي در آينده اين ويژگي ها را در نسخه عمومي نيز منتشر کند.

اين گوشي که پيش از اين معرفي شده بود، در گزينه هاي ذخيره سازي ۸ و ۱۲ گيگابايتي حافظه رم + ۲۵۶ و ۵۱۲ گيگابايت حافظه داخلي در دسترس است. از ديگر مشخصات شيائومي Mi 11 Ultra مي توان به نمايشگر 6.81 اينچي AMOLED با رزولوشن QHD و با رفرش ريت 120 هرتز، پردازنده اسنپدراگون 888 و باتري 5000 ميلي آمپر ساعتي به همراه شارژ ۶۷ واتي اشاره کرد. دوربين آن نيز، پيش از معرفي گوشي جديد شارپ به نام AQUOS R6، بزرگترين سنسور دوربين هاي موبايل را در لنز اصلي خود در اختيار داشت که در کنار دو دوربين اولترا وايد و تله فوتو پريسکوپي، جاي گرفته بود.

نظر شما راجع به قابليت هاي جديد نمايشگر دوم گوشي شيائومي مي ۱۱ اولترا از جمله انواع حالات فيلمبرداري چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره