نماد آخرین خبر

جدیدترین پهپاد DJI برای فعالیت‌های آموزشی معرفی شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
جدیدترین پهپاد DJI برای فعالیت‌های آموزشی معرفی شد

ديجياتو/ شرکت DJI که به توليد پهپاد معروف است، از جديدترين محصول خود به نام RoboMaster Tello Talent (TT) براي فعاليت‌هاي آموزشي رونمايي کرد. محصول جديد اين شرکت در مقايسه با مدل قبلي خود، RoboMaster Tello EDU با ارائه ويژگي‌هاي چشمگيري از جمله برد توسعه جديد و برنامه‌هاي هوش مصنوعي بيشتر به يک منبع آموزشي بسيار قدرتمند تبديل شده است.

نوآوري‌هاي مربوط به پهپاد جديد اين شرکت ترکيبي از پيشرفت‌هاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري از جمله گرافيک، استحکام، طراحي راحت‌تر و برنامه‌ درسي منحصر به فرد متمرکز بر پيشرفت دانش آموز در تمام سطوح مي‌شود. همچنين وجود يک تراشه محاسباتي متن باز و نرم‌افزار جديد گروهي براي اين محصول ثابت مي‌کند که اين دستگاه يک منبع و ابزار آموزشي مهم محسوب مي‌شود.

 

هدف اصلي واحد آموزش DJI گسترش جهاني و همکاري با مراکز آموزشي براي دستيابي به منابعي است که آموزش علوم، فناوري، مهندسي و رياضيات (STEM) را بهبود مي‌دهد. «جيانرانگ گائو»، رئيس واحد آموزش اين شرکت اعلام کرده که RoboMaster TT به طور خاص به درخواست دانش آموزان پروژه‌هاي STEM ساخته شده است. بنابراين اين دستگاه و منابع همراه آن، دانش‌آموزان تازه‌کار را در مطالعه رباتيک و نحوه کاربرد آن در شرايط دنياي واقعي ياري مي‌کند.

شرکت DJI از سال ۲۰۱۳ با رونمايي از اردوگاه دانشگاهي تابستانه خود، به توسعه آموزش رباتيک دانشجويان کمک کرده است. اين شرکت در اکوسيستم رباتيک به ويژه در رابطه با هواپيماهاي بدون سرنشين، نفوذ بسيار خوبي داشته است. علاوه بر اين، چيني‌ها در توليد هواپيماهاي بدون سرنشين براي اهداف کشاورزي کارنامه خوب و رو به رشدي دارد.


براي اين پهپاد DJI يک دوربين ۵ مگاپيکسلي در نظر گرفته شده و به مدت ۱۳ دقيقه با حداکثر سرعت ۸ متر بر ثانيه مي‌تواند تا فاصله ۱۰۰ متري زمين پرواز کند. RoboMaster TT با قيمت ۲۳۹ دلار به زودي وارد بازار جهاني خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره