نماد آخرین خبر

عمر باتری BlackShark 4 مشخص شد: گیمینگ جذاب!

منبع
ترنجي
بروزرسانی
عمر باتری BlackShark 4 مشخص شد: گیمینگ جذاب!

ترنجي/ بلک شارک، زير مجموعه‌اي از گروه فناوري شيائومي است. اين کمپاني چيني، متمرکز بر توليد گوشي‌هاي گيمينگ و عملکرد محور است. به همين صورت، اين کمپاني جديدترين پرچمداران خود را با نام BlackShark 4 رونمايي کرد. مجموعه Gsmarena در بررسي‌هاي اخير خود، عمر باتري BlackShark 4 را اعلام کرد. در ادامه به جزئيات اين بررسي خواهيم پرداخت.


همان طور که گفتيم، کمپاني چيني بلک شارک، زير مجموعه شيائومي است. اين غول فناوري، گوشي‌هاي گيمينگ اصلي خود را تحت برند بلک شارک روانه بازار مي‌کند. پيش از اين، در مورد رونمايي از BlackShark 4 در بازار چين گفته بوديم. اين گوشي با تراشه‌ Snapdragon 870 و شارژر ١٢٠ واتي رونمايي شده بود.

در بررسي‌هاي اخير Gsmarena، گوشي BlackShark 4 مورد بررسي قرار گرفته است. در نتيجه اين بررسي، عمر باتري BlackShark 4 مشخص شده است. حال، قصد داريم تا نگاهي به عمر باتري BlackShark 4 و عملکرد شارژر آن داشته باشيم. اما در ابتدا، اجازه دهيد تا نگاهي به برخي از مشخصات مرتبط اين گوشي بياندازيم:

– نمايشگر ۶.۶٧ اينچي از نوع Super AMOLED با وضوح +FHD و رفرش ريت ١۴۴ هرتزي

– سيستم عامل اندرويد ١١ پيش فرض و رابط کاربري JoyUI 12.5

– تراشه اسنپدراگون ٨٧٠

– باتري ۴,۵٠٠ ميلي آمپر ساعتي به همراه شارژر درون جعبه با توان ١٢٠ وات

عمر باتري BlackShark 4
بلک شارک ۴ با وجود پشتيباني از رفرش ريت ١۴۴ هرتزي، چنين رقمي را در نمايشگر خود تجربه نخواهد کرد. به طور معمول، نمايشگر با رفرش ريت ١٢٠ هرتزي کار خواهد کرد.



بلک شارک ۴، عمر باتري ٩۶ ساعته را در حالت استفاده ترکيبي کسب کرده است. اين امتياز، بازدهي باتري اين گوشي را در رده “خيلي خوب” قرار مي‌دهد. در بخش تماس 3G نيز اين دستگاه گيمينگ در حدود ٢٢:١۵ ساعت دوام آورده است. ارقام تقريباً ١۴ و ١۶ ساعته نيز در بخش‌هاي وب گردي و پخش ويدئو نيز به ثبت رسيده‌اند. در کل، نسبت به يک گوشي گيمينگ مي‌توان توقعاتي را از اين گوشي داشت. بلک شارک ۴، عملکرد کلي خوبي را در بخش عمر باتري ارائه مي‌دهد. در اين تصوير، مقايسه‌اي از عمر و عملکرد باتري گوشي‌هاي BlackShark 4، نوبيا Redmagic 6، ايسوس ROG Phone 5 و ويوو X60 Pro قابل مشاهده است:

 مقايسه عمر باتري بلک شارک ۴ با ديگر رقباي اين گوشي


شارژر بلک شارک ۴
بلک شارک ۴ از شارژري با توان ١٢٠ وات پشتيباني مي‌کند. به طرز خوشحال کننده‌اي، اين شارژر درون جعبه اين گوشي جاي خوش کرده است. در ادامه بررسي‌هاي Gsmarena، عملکرد شارژر اين گوشي تست شده است که به ارقام به دست آمده توسط اين شارژر مي‌پردازيم.



خب، تعجب نمي‌کنيم که بلک شارک ۴ در کم‌تر از ٢٠ دقيقه شارژ شود. شارژر ١٢٠ واتي اين گوشي، ظرفيت باتري ۴,۵٠٠ ميلي آمپر ساعتي بلک شارک ۴ را در تنها ١٩ دقيقه کامل مي‌کند. عملکرد شارژر و باتري اين گوشي، در کل مي‌توانند انتظارات ما را از گوشي بلک شارک ۴ بالاتر ببرند.


نظر شما در مورد عمر و عملکرد باتري BlackShark 4 چيست؟ شارژر اين گوشي توجه شما را جلب کرده است؟ گوشي ROG Phone 5 را به اين گوشي ترجيح مي‌دهيد يا خير؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم