سرویس حق اشتراک Super Follows توییتر احتمالا بهزودی راهاندازی میشود
ديجياتو/ توييتر يک قدم ديگر به عرضه قابليت Super Follows و افزايش درآمدزايي نزديکتر شد. اين ويژگي به کاربران اجازه خواهد داد تا با پرداخت هزينه به مطالب ويژه توليدکنندگان محتواي مورد علاقه خود دسترسي داشته باشند.
به گزارش يک محقق نرمافزار به نام «جين وانگ»، سرويس Super Follows احتمالا بهزودي در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. توليدکنندگان محتوا با اين سرويس ميتوانند دستهبنديهايي مثل تلويزيونهاي واقعنما را براي نشر محتوا تعيين کنند يا اجازه دسترسي به محتواي ساير پلتفرمهاي اشتراکگذاري انحصاري محتوا را بدهند.
طبق اطلاعات موجود، توليدکننده محتوايي که ميخواهد از قابليت Super Follows استفاده کند، بايد حداقل ۱۸ سال سن، بيش از ۱۰ هزار دنبالکننده و در يک ماه اخير بيش از ۲۵ پست داشته باشد. به عبارت ديگر، هر فرد براي استفاده از اين امکان بايد فعال و پرمخاطب باشد.
افرادي که از سرويس Super Follows استفاده کنند، در ازاي توليد محتواهاي ويژه و پولي درآمدزايي خواهند داشت و احتمالا سهمي از اين درآمد به توييتر ميرسد. اين شرکت چند وقتي است که به دنبال افزايش شيوههاي درآمدزايي خود بوده و پس از راهاندازي سرويس «توييتر بلو»، حالا سازوکارهاي بيشتري را براي کسب درآمد امتحان خواهد کرد. در يکي از تصاوير حاضر به نظر ميرسد که اگر يک توليدکننده محتوا حق اشتراک ماهانه ۴.۹۹ دلاري ارائه کند، هر ماه ميتواند ۶۲۵۰ دلار درآمد داشته باشد.
توييتر براي ارائه محتواهاي پولي با پلتفرمهايي مثل Patreon، توييچ، Substack، يوتيوب، OnlyFans و فيسبوک همکاري خواهد داشت. انتشار تصاوير موجود نشانگر آمادگي ويژگي Super Follows براي عرضه قريبالوقوع است، اما در حال حاضر مشخص نيست که اين سرويس چه زماني بهصورت عمومي در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. توييتر از اظهارنظر درباره گزارش امروز خودداري کرده است.
اين شبکه اجتماعي در حال کار روي ويژگيهاي جديدي براي تعامل با کاربران است و چندي پيش هم مشخص شده بود که احتمالا بهزودي امکان واکنش به توييتها با ايموجي را ممکن ميکند.