برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سامسونگ تولید نمایشگر موبایل تاشوی گوگل را از ابتدای پاییز آغاز می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ گوگل مدت‌هاست روي تلفن هوشمند تاشوي خود کار مي‌کند. اخيرا در گزارشي اعلام شده که سامسونگ از ماه اکتبر توليد پنل OLED تاشوي اين دستگاه و موبايل تاشوي بعدي شيائومي و ويوو را آغاز مي‌کند. همه اين دستگاه‌ها قرار است تا پيش از پايان سال جاري ميلادي معرفي شوند.

مطابق گزارش خبرگزاري The Elec، موبايل گوگل که فعلا با نام پيکسل فولد شناخته مي‌شود، دستگاهي با نمايشگر منعطف ۷.۶ اينچي خواهد بود که به سمت داخل تا مي‌شود. سامسونگ که پيش از اين چند موبايل تاشو را روانه بازار کرده، حالا به مهم‌ترين توليدکننده پنل‌هاي تاشو تبديل شده و قرار است تامين‌کننده گوگل، شيائومي و ويوو باشد.

موبايل ويوو نمايشگر داخلي ۸ اينچي و نمايشگر خارجي ۶.۵ اينچي خواهد داشت. شيائومي هم که قبلا در ماه مارس مي ميکس فولد را معرفي کرده بود، حالا روي دستگاه تاشوي جديدي کار مي‌کند که تا پيش از پايان سال معرفي خواهد شد.

مدت‌هاست که در گزارش‌ها به موبايل تاشوي گوگل اشاره شده و اخيرا آن را با اسم رمز «پاسپورت» در نسخه بتاي اندرويد ۱۲ ديده بوديم. پيش‌تر در شايعات شنيديم که سامسونگ مي‌خواهد شيشه فوق باريک (UTG) خود را که از آن در برخي از محصولاتش استفاده کرده بود، به ساير توليدکنندگان موبايل بدهد. حالا انتظار داريم که گوگل هم از جمله همين شرکت‌ها باشد.

گزارش جديد مي‌گويد اوپو هم در حال کار روي موبايل تاشويي است که معرفي آن تا سال ۲۰۲۲ به تعويق افتاده. اين دستگاه يک نمايشگر داخلي ۷.۱ اينچي و يک نمايشگر بيروني کوچک با اندازه ۱.۵ تا ۲ اينچي خواهد داشت.

خود سامسونگ هم مشغول کار روي دو موبايل تاشوي جديد است که براي آن‌ها انتظار فروش ۷ ميليوني دارد. اين شرکت پارسال ۲.۵ ميليون موبايل تاشو فروخت و حالا در نظر دارد تا با افزايش استقبال کاربران و پايين آوردن قيمت دستگاه‌ها بتواند فروش بيشتري داشته باشد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره