برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رفع مشکلات مربوط به دوربین گلکسی S21 سامسونگ در به‌روزرسانی جدید

منبع
کليک
بروزرسانی
رفع مشکلات مربوط به دوربین گلکسی S21 سامسونگ در به‌روزرسانی جدید

کليک/ شرکت سامسونگ رسما اعلام کرده است در آپديت نرم‌افزاري بعدي، مشکلات مربوط به دوربين سري گلکسي S21 را حل خواهد کرد. هنوز تاريخ دقيقي از عرضه به‌روزرساني جديد گزارش نشده است.


غول فناوري کره اوايل سال 2021 از سري جديد گلکسي S21 يعني گلکسي S21، گلکسي S21 پلاس و S21 اولترا رونمايي کرد. مدل اولترا يکي از بهترين گوشي‌هاي بازار است که ويژگي‌هاي شگفت‌انگيز بسياري براي عرضه دارد. با اين حال چند ماهي است کاربران از وجود مشکلات متعدد حين استفاده از سيستم دوربين خانواده S21 خبر مي‌دهند.

با اينکه برخي از اين ايرادها براي گوشي‌هاي هوشمند کاملا رايج و طبيعي هستند، اما وجود لگ هاي آزاردهنده در سيستم گلکسي S21 واکنش مسئولان شرکت را نيز برانگيخته و باعث شده است هر چه سريع‌تر نسبت به حل اين مشکلات اقدام کنند.


سامسونگ چندي پيش در فروم خود از رفع مشکلات مربوط به دوربين سري گلکسي S21 در به‌روزرساني جديد خبر داد. بدين ترتيب کاربران ديگر مشکلي با استفاده از حالت پرتره يا بزرگنمايي نخواهند داشت. البته اصلاحات ديگري نيز به آپديت جديد اضافه شده که در ادامه به آن‌ها مي‌پردازيم:

بهينه‌سازي عملکرد دوربين (کاهش پرش‌ها حين تصويربرداري)

– اصلاح حالت پرتره

– بهبود تصويربرداري هنگام استفاده از زوم بالا

افزودن قابليت جديد به اسکن کد QR جهت بازيابي و شناسايي تصاوير QR ذخيره شده در گالري

بهبود قابليت استفاده از جلوه تماس تصويري (قابليت تغيير رنگ به صورت دستي)


همچنين گزارش‌هايي مبني بر گرم شدن بيش از حد دستگاه به گوش مي‌رسد که اين مورد نيز همزمان با به‌روزرساني جديد حل خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره