نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

کاویار از مدل‌های مفهومی لوکس آیفون ۱۳ پرو با تم کیهانی رونمایی کرد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زوميت/ کاويار از مدل‌هاي مفهومي لوکس آيفون ۱۳ پرو رونمايي کرده که سطح پشتي‌ آن‌ها به عناصر کيهاني نظير شهاب‌سنگ و اجرام آسماني مانند سيارات آراسته شده است.
   
اگر به محصولات و گوشي‌هاي لوکس علاقه داريد، قطعا تا‌به‌حال نام برند کاويار (Caviar) را شنيده‌ايد؛ شرکتي روسي که اغلب به دليل ساخت نسخه‌هاي لوکس گوشي‌هاي هوشمند پوشيده‌شده از فلزات گران‌بها و سنگ‌هاي زينتي بسيار گران‌قيمت شهرت دارد. اين شرکت به‌تازگي دسته‌اي از مدل‌هاي تزئين‌شده آيفون ۱۳ پرو با تم کيهاني را رونمايي کرده و نکته‌ي جالب اينکه اپل اين گوشي را هنوز رونمايي و عرضه نکرده است.

اعتقاد بر اين است که اپل در يک رويداد سُنتي در بازه‌ي شهريور تا مهر سال جاري، جديدترين دستاوردهاي خود را در حوزه گوشي‌ هوشمند رونمايي خواهد کرد؛ اما ظاهرا کاويار پيش از موعد، نمونه‌هاي اوليه‌ي نسخه پرو آيفون ۱۳ را به‌صورت شخصي‌سازي‌شده و مفهومي رونمايي کرده است؛ بدين معني که اين گوشي‌ها تنها پيش‌نمايشي هستند که کاويار قرار است پس از رونمايي رسمي از خانواده آيفون ۱۳، روي گوشي مذکور اعمال کند و در نهايت پس از چند ماه آن‌ها را به‌صورت محدود در دسترس خريداران قرار بدهد. همان‌طور که گفتيم، اين گوشي‌ها با تم کيهاني ساخته و نماي پشتي آن‌ها به اجرام آسماني با جزئيات ديوانه‌وار آراسته خواهد شد.

اولين گوشي از اين خانواده رژه سيارات (Parade of the Planets) نام دارد و سطح پشتي آن با تيتانيوم سياه‌شده، ماده‌اي که در صنعت فضايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد، پوشانده شده است. افزون بر اين، يک نسخه طلايي وجود دارد که داراي عناصر تزئيني با روکش طلاي دولايه (۹۹٫۹ درصد خلوص به ضخامت ۷ ميکرون) است و قيمت آن از ۱۴٫۲۹ دلار شروع مي‌شود. در نقطه مقابل، مدل تيتانيوم با قيمت ۱۲٫۷۵ دلار، کمي ارزان‌تر است.

طراحي پشتي اين گوشي‌ها با نمايش شش سياره از عطارد تا زحل همراه با برخي از قَمرها نظير ماه، فوبوس و ديموس مزين شده است؛ البته برخي از آن‌ها مانند ماه و فوبوس چيزي بيش از نمايشي تصنعي نيستند. هر دو طرح داراي قطعاتي از شش شهاب‌سنگ شامل يکي از ماه، يکي از مريخ، به‌علاوه دو قطعه شهاب‌سنگ Tsarev و شهاب‌سنگ چليابينسک است که در نماي پشتي گوشي تعبيه شده‌اند. همچنين هر دو داراي يک ساعت مکانيکي در پشت داراي حرکت توربيلون با ۱۹ سنگ (CVR ELT3350A) هستند و يک ساعت شني نقره‌اي نيز اين پيکربندي را همراهي مي‌کند.
 
دو طرح ديگر نيز وجود دارد که بر پايه تيتانيوم سياه‌شده ساخته و به زيورکاري‌هاي طلا آراسته شده‌اند. يکي از آن‌ها سقوط سياره (Starfall) نام دارد و قيمت آن از ۶۹۵۰ دلار شروع مي‌شود؛ درحالي‌که ديگري با نام ماه و خورشيد (Moon and Sun) با برچسب قيمتي ۷۰۳۰ دلار در دسترس خواهد بود و جالب است بدانيد که از هر نسخه تنها ۹۹ واحد ساخته خواهد شد.
 
مگر مي‌شود صحبت از فضا و سيارات باشد و نام ايلان ماسک، بنيان‌گذار و مديرعامل تسلا و اسپيس ايکس در ذهن تداعي نشود؟ اين موضوع کاويار را بر آن داشته است که نسخه‌اي لوکس و طلاکاري‌شده از تسلا مدل اس را رونمايي کند. خودرو يادشده Model Excellence نام گرفته است و داراي جلوپنجره، رينگ‌ها و ساير عناصر از جنس طلاي ۲۴ عيار است.

خاويار يک آيفون منطبق با اين مدل را نيز شخصي‌سازي کرده است که البته آيفون ۱۲ پرو است و ۶۱۵۰ دلار قيمت دارد. اين درحالي است که قيمت خودرو به ۲۹۹ هزار دلار مي‌رسد! البته بايد توجه داشت که کاويار خودرو را به‌عنوان يک کانسپت ليست کرده است؛ بنابراين مشخص نيست که اين خودرو واقعا براي فروش عرضه خواهد شد يا خير.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر