برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

بار دیگر گوشی های شیائومی منفجر شدند!

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
بار دیگر گوشی های شیائومی منفجر شدند!

سخت افزار/ در شرايطي که با قطعي برق و اينترنت و پيک پنجم کرونا در حال سپري کردن تابستان شگفت انگيزمان هستيم، مي‌توان گفت که فقط منفجر شدن گوشي هاي شيائومي در سر خطر خبرها کم داشتيم. پس از آنکه چند ماه انفجار گوشي Poco X3 و ردمي نوت 9 پرو جنجال‌هايي به پا کرد ، اين بار نوبت به دو گوشي ديگر شيائومي، يعني Poco C3 و ردمي 8 رسيد که به صاحبان خود آسيب برسانند. البته اين بار هم شيائومي از بار مسئوليت شانه خالي کرده است.

به نظر مي‌رسد که گوشي‌هاي شيائومي با مشکلي جدي مواجه شده‌اند. طي چند ماه گذشته، شاهد انتشار چندين گزارش مبني بر آتش گرفتن و انفجار آنها بوده‌ايم. اين ماجرا ابتدا با گوشي پوکو ايکس 3 آغاز شد و پس از آن نوبت به ردمي نوت 9 پرو رسيد. اما ظاهراً اين پايان ماجرا نيست.

بيشتر بخوانيد: انفجار Poco X3 در حين شارژ – پوکو مشتري را مقصر مي‌داند

منفجر شدن گوشي هاي شيائومي خبرساز شد
در چند روز گذشته مجدداً خبرهايي مبني بر آتش گرفتن گوشي‌هاي شرکت چيني شيائومي در رسانه‌ها منتشر شده است. همانطور که پيش‌تر نيز اشاره شد گوشي‌هاي Poco C3 و Redmi 8 اين بار منفجر شده‌اند. با استناد به آنچه که در توئيتر منتشر شده، ظاهراً گوشي پوکو X3 در جيب صاحب آن که در Shihabuddin هند ساکن است، منفجر شده. اين انفجار منجر به سوختگي پاي قرباني شده است.



 
در حاليکه اکثر تصاوير نشان مي‌دهند که انفجار گوشي‌هاي شيائومي از ناحيه باتري آنها آغاز مي‌شود، اين مورد کمي با ديگر موارد پيش آمده متفاوت است. آن هم از آن جهت که در گذشته تمامي انفجارها در زمان شارژ گوشي اتفاق افتاده بود، اما اين بار صاحب گوشي Poco C3 آن را در جيب خود حمل مي‌کرد.

گوشي ردمي 8 نيز هفته گذشته به همين ترتيب در شعله‌هاي آتش فرو رفت. توئيتي که به اين ماجرا اشاره کرده بود، حالا حذف شده است. اما اسکرين شات‌هاي موجود نشان مي‌دهد که گوشي منفجر شده و خواهرزاده 4 ساله صاحب گوشي به شدت آسيب ديده است. شيائومي در ابتداي کار مانند دفعات پيشين صاحب دستگاه را مقصر اين اتفاق اعلام کرد، اين واکنش را در حادثه اتفاق افتاده براي گوشي Poco X3 هم شاهد بوديم. اما حالا شيائومي با تغيير موضع خود اعلام کرده که دستگاه منفجر شده را با يک ردمي 9 تعويض خواهد کرد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره