برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عرضه بازی Crimson Desert با تاخیر مواجه شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
عرضه بازی Crimson Desert با تاخیر مواجه شد

گيم فا/ پيرل ابيس (Pearl Abyss)، استوديوي توسعه دهنده‌ي بازي Crimson Desert، به صورت رسمي اعلام نمود که عرضه‌ي اين عنوان به منظور ايجاد بهترين تجربه ممکن با تاخير مواجه شده است.

 توسعه‌دهنده و ناشر Crimson Desert يعني پيرل ابيس، در توييتر اعلام کرد که انتشار اين عنوان جهان باز به تأخير مي‌افتد تا زمان بيشتري را به افزودن ايده‌هاي جديد براي ساخت يک بازي عميق‌تر، اختصاص دهد. در حالي که اين استوديو به دنبال ايجاد “بهترين تجربه ممکن” است، پيرل ابيس همچنين مي‌خواهد سلامتي و ايمني همه کساني که در ارائه‌ و توسعه‌ي بازي شرکت دارند را تضمين کند.

طي رويداد The Game Awards 2020 شاهد معرفي کاملا ناگهاني و از پيش تعيين نشده‌ي عنوان Crimson Desert بوديم. اين بازي با يک تريلر جذاب و به شدت هيجان انگيز از آنچه که به نظر مي‌رسيد گيم‌پلي واقعي بازي باشد و تنها داراي صحنه‌هاي سينماتيک از درون بازي نبود، معرفي شد.

بازي Crimson Desert که در ابتدا قرار بود اين زمستان منتشر شود، به عنوان پيش درآمدي (Prequel) براي عنوان Black Desert عمل مي‌کند. در حالي که Black Desert يک بازي در سبک MMO آنلاين است، Crimson Desert به عنوان يک اثر تک‌نفره متمرکز بر گروهي از مزدوران در Pywel شناخته مي‌شود. طي اين عنوان، بازي‌باز شخصيت Macduff را کنترل مي‌کند که از گذشته‌ي خوشايندي برخوردار نبوده است و بايد گروه خود را به موفقيت برساند. به نظر مي‌رسد که مبارزات اين بازي بر اساس گيم‌پلي Hack and Clash بازي Black Desert ساخته شده است.

 
در حالي که تاريخ يا پنجره‌ي جديدي براي انتشار اين بازي اعلام نشده است، پيرل ابيس اعلام کرد که يک برنامه‌ي به روزرساني شده را براي عرضه‌ي اين بازي، در آينده ارائه مي‌دهد.

عنوان Crimson Desert در تاريخي نامشخص براي کنسول‌هاي ايکس‌باکس سري ايکس، ايکس‌باکس سري اس، پلي‌استيشن ۵ و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي منتشر خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره