برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۴ رونمایی مهم مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله ديجي کالا/ سامسونگ بالاخره جديدترين مراسم گلکسي آنپکد را برگزار کرد و در جريان آن دو گوشي تاشو، دو ساعت هوشمند و يک هدفون بي‌سيم معرفي شدند. در ادامه به طور خلاصه و مفيد به محصولات معرفي شده مي‌پردازيم.

گلکسي زد فولد ۳
گلکسي زد فولد ۳ مهم‌ترين محصول معرفي شده در اين مراسم است که از قلم S Pen پشتيباني مي‌کند، ضد آب است و از دوربين زير نمايشگر بهره مي‌برد. سامسونگ براي اين گوشي از چيپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کرده و هر دو نمايشگر رفرش ريت ۱۲۰ هرتز را ارائه مي‌دهند. از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توانيم به تعبيه‌ي ۳ دوربين ۱۲ مگاپيکسلي در پنل پشتي، قرارگيري دوربين سلفي ۱۰ مگاپيکسلي در حفره‌ي نمايشگر بيروني و دوربين سلفي ۴ مگاپيکسلي زير نمايشگر داخلي اشاره کنيم. مدل پايه‌ي اين گوشي با قيمت ۱۷۹۹ دلار از ۲۷ آگوست (۵ شهريور) راهي بازار مي‌شود.

گلکسي زد فليپ ۳

گلکسي زد فليپ ۳ هم مانند زد فولد ۳ از چيپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره مي‌برد و داراي بدنه‌ي ضد آب است اما با قيمت پايه‌ي ۱۰۰۰ دلاري بسيار ارزان‌تر از زد فولد ۳ محسوب مي‌شود. اين گوشي نسبت به نسل قبلي داراي نمايشگر بيروني بزرگ‌تري است و نمايشگر اصلي هم حالا رفرش ريت ۱۲۰ هرتز را به ارمغان مي‌آورد. اين گوشي هم از تاريخ ۲۷ آگوست (۵ شهريور) به دست کاربران مي‌رسد.

گلکسي واچ ۴
سامسونگ در مراسم گلکسي آنپکد از دو ساعت هوشمند با نام‌هاي گلکسي واچ ۴ (با قيمت پايه‌ي ۲۴۹ دلاري) و گلکسي واچ ۴ کلاسيک (با قيمت پايه‌ي ۳۴۹ دلاري) رونمايي کرد. هر دو ساعت از چيپست جديد ۵ نانومتري سامسونگ بهره مي‌برند و مبتني بر نسخه‌ي جديد پلتفرم Wear OS هستند. مهم‌ترين تفاوت مدل کلاسيک با مدل استاندارد به بهره‌گيري آن از حاشيه‌ي چرخان فيزيکي برمي‌گردد. در زمينه‌ي قابليت‌هاي مربوط به سلامتي مي‌توانيم به سنجش ضربان قلب و پايش خواب اشاره کنيم.

گلکسي بادز ۲
در انتهاي مراسم گلکسي آنپکد هدفون بي‌سيم گلکسي بادز ۲ معرفي شد که به گفته‌ي سامسونگ سبک‌ترين عضو هدفون‌هاي بي‌سيم سامسونگ محسوب مي‌شود و به لطف داشتن قابليت حذف نويز فعال مي‌تواند رضايت کاربران زيادي را جلب کنند. براي خريد اين هدفون بي‌سيم بايد مبلغ ۱۵۰ دلار بپردازيد.

غايب بزرگ مراسم
سامسونگ طي سال‌هاي گذشته در اين محدوده‌ي زماني از گوشي‌هاي سري گلکسي نوت رونمايي مي‌کرد اما طبق تصميم مديران سامسونگ، نسل جديد سري نوت امسال به دست کاربران نمي‌رسد. در عوض بعد از پشتيباني گلکسي S21 اولترا از قلم S Pen، حالا گلکسي زد فولد ۳ هم از اين قلم پشتيباني مي‌کند. به نظر مي‌رسد حداقل امسال گلکسي زد فولد ۳ قرار است جاي خالي گلکسي نوت را پر کند. بايد ببينيم اين گوشي با توجه به قيمت هنگفتي که دارد، تا چه حد با استقبال کاربران روبرو مي‌شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره