برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سامسونگ در پی فروش 6.5 میلیون گوشی تاشو تا پایان 2021

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
سامسونگ در پی فروش 6.5 میلیون گوشی تاشو تا پایان 2021

ديجياتو/ سامسونگ در رويداد اخير گلکسي آنپکد از دو گوشي تاشو جديد خود يعني گلکسي زد فولد ۳ و گلکسي زد فليپ ۳ رونمايي کرد. اکنون غول فناوري مستقر در کره جنوبي ميزان هدف خود از فروش گوشي‌هاي پرچمدار تاشو در سال جاري را مشخص کرده است.

غول فناوري کره جنوبي قصد دارد تا پايان سال جاري ميلادي حدود ۶.۵ ميليون دستگاه گوشي تاشو به فروش برساند. با اين وجود انتظار مي‌رود اکثر اين ميزان به مدل‌هاي تازه معرفي شده گلکسي زد فولد ۳ و گلکسي زد فليپ ۳ مربوط شود. سال ۲۰۱۹ ارقام به اشتراک گذاشته شده توسط سامسونگ ۰.۷ ميليون واحد بود که اکنون مقدار اعلام شده فاصله بسيار زيادي با آن دارد. با توجه به قيمت ارزان‌تر، ويژگي‌هاي پيشرفته و معرفي مدل‌هاي جديد هدف سامسونگ قابل دستيابي به نظر مي‌رسد.

همچنين سامسونگ امسال دستگاه جديدي از سري پرچمدار گلکسي نوت را روانه بازار نخواهد کرد و تمرکز بيشتري روي دستگاه‌هاي تازه معرفي شده خواهد کرد.

سامسونگ در حال حاضر بر بازار گوشي‌هاي تاشو مسلط است و انتظار مي‌رود اين روند در سال‌هاي آينده نيز تکرار شود زيرا شرکت‌هاي توليدکننده معتبر رقيب سامسونگ هنوز گوشي‌ها تاشو خود را معرفي نکرده‌اند. همچنين شرکت مستقر در کره جنوبي تعداد گوشي‌هاي تاشو موجود در بازار خود را افزايش داده و به طور فعال تلاش دارد تا آن را به يکي از دستگاه‌هاي اصلي خود تبديل کند.

گلکسي زد فولد ۳ در رنگ‌هاي مشکي، سبز و نقره‌اي و با اندرويد ۱۱ و رابط کاربري One UI 3 از تاريخ ۵ شهريور روانه بازار مي‌شود و قيمت پايه ۱۷۹۹ دلاري دارد. از طرفي ديگر گلکسي زد فليپ ۳ نيز در رنگ‌هاي کرم،‌ سبز، بنفش و مشکي و با اندرويد ۱۱ در همان تاريخ روانه بازار مي‌شود و قيمت پايه آن ۹۹۹ دلار است.

همچنين نسخه ديگري از گوشي‌ها تاشو سامسونگ تحت عنوان «تام براون» با مشخصات فني يکسان و طراحي متفاوت معرفي شد که در مقايسه با نسخه‌هاي استاندارد قيمت بالاتري دارند و در شمار محدود‌تري هم روانه بازار مي‌شوند. علاوه بر اين، تنها در برخي بازارها به فروش مي‌رسند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره