برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اینستاگرام قابلیت بالا کشیدن لینک در استوری را تغییر می‌دهد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ اينستاگرام قابليت بالا کشيدن لينک‌ها در بخش استوري را از تاريخ ۸ شهريور غيرفعال مي‌کند. پس از اين تاريخ، کاربران براي لينک‌هاي درون استوري بايد از يک استيکر مخصوص استفاده کنند.

برخي حساب‌هاي کاربري تاييد شده يا داراي حداقل ده هزار فالور مي‌توانند از فرمت بالا کشيدن صفحه در استوري استفاده کرده و لينک‌ مطالب مختلف را در اختيار کاربران خود قرار دهند. اينستاگرام براي برخي حساب‌هاي کاربري پيامي فرستاده و از تغيير فرمت بالا کشيدن صفحه و جايگزيني آن با برچسب جديدي خبر داده است.

با تغيير جديد که قرار است از هشتم شهريور ماه اجرايي شود، ديگر کاربران براي مراجعه به لينک ارائه شده در استوري‌ها نيازي به بالا کشيدن صفحه ندارند و مي‌‌توانند به راحتي با ضربه زدن روي استيکر، وارد لينک ارائه شده شوند.

با اين رويکرد، کاربران تجربه کاربري بهتري در دسترسي به لينک‌ها در استوري در اختيار خواهند داشت که مي‌‌تواند باعث رضايتمندي بيشتر آنها شود.

اوايل تابستان امسال، اينستاگرام به صورت آزمايشي اين ويژگي را در دسترس برخي کاربران قرار داده بود تا آنها بتوانند از طريق برچسب، لينک موردنظر خود را به استوري اضافه کنند. البته بايد در نظر داشته باشيد که همه کاربران اينستاگرام امکان استفاده از فرمت بالا کشيدن صفحه در استوري و اضافه کردن لينک را ندارند و در حال حاضر اين قابليت تنها در دسترس حساب‌هاي کاربري در اينستاگرام قرار دارد که تاييد شده باشند يا حداقل ده هزار فالور داشته باشند.

مدير سابق محصولات اينستاگرام معتقد است که استفاده از برچسب گزينه بهتر و راحت‌تري براي کاربران است و بيشتر با نحوه کاربري مخاطبان اينستاگرام مطابقت دارد.

اينستاگرام در حال بررسي اين موضوع است تا قابليت اضافه کردن برچسب براي لينک دادن را در اختيار تعداد بيشتري از کاربران قرار دهد. بايد ديد در نهايت اين شبکه اجتماعي چنين قابليتي را در دسترس ساير حساب‌هاي کاربري نيز قرار مي‌دهد يا خير.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره