زومیت/ توئیتر نمایش آزمایشی تبلیغات در بخش گفت‌وگوها را آغاز کرد که برای کاربران می‌تواند آزار دهنده باشد.
   
احتمالا شما هم با این موضوع موافق هستید که خوراک خبری توئیتر پر از آگهی است. اما به‌نظر می‌رسد این میزان تبلیغات برای شبکه‌ی اجتماعی مورد اشاره کافی نیست، زیرا نمایش آگهی در وسط مکالمات را آغاز کرده است.

به گزارش ورج، بروس فالک، مدیر درآمدزایی محصولات توئیتر اعلام کرده که قالب تبلیغاتی جدید در اندروید و آی‌اواس درحال آزمایش است و اگر شما هم در این مرحله‌ی آزمایشی باشید، پس از اولین، سومین یا هشتمین پاسخ داده شده به توئیت‌ها، آگهی‌های جدید را مشاهده خواهید کرد.

کارکرد تبلیغ درون مکالمه‌ای دقیقا همان‌طور است که انتظار دارید و به‌نظر می‌رسد بیشتر کاربران طرفدار آن نیستند. این تغییر باعث می‌شود تا هنگام مرور تعداد زیاد پاسخ‌‌های ثبت‌شده برای هر توئیت، علاوه بر جعل کننده‌های هویت، و ترول‌ها با تبلیغات هم مواجه شویم و به‌همین دلیل کاربزان حس خوبی از این وضعیت نخواهند داشت.

خوشبختانه این آگهی‌های جدید هنوز برای همه‌ی کاربران در دسترس قرار نگرفته است. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا توئیتر این نوع تبلیغات را برای همه‌ی کاربران ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فعال خواهد کرد یا خیر.

نظر شما در این مورد چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم