نماد آخرین خبر

چرا استیو وزنیاک از آیفون 13 اپل راضی نیست؟

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
چرا استیو وزنیاک از آیفون 13 اپل راضی نیست؟

سخت افزار/ استو وزنیاک مدت‌ها است که بازنشته شده و دیگر نقشی در تصمیم گیری‌ها شرکت اپل ندارد. اما با این حال، نظرات او همچنان در خصوص مسائل مرتبط با این شرکت برای طرفداران اپل و دوستداران دنیای تکنولوژی جذابیت دارد. وزنیاک هم از این موضوع به خوبی مطلع است و هر چند وقت یک بار به خصوص در رابطه با رویداد و محصولات اپل اظهار نظر می‎کند. او گاهی در خصوص نحوه عملکرد شرکت در یک موقعیت خاص نظر می‌دهد. هر از چندگاهی از آنها تعریف می‌کند و گاهاً آنها را مورد انتقاد خود نیز قرار می‌دهد. استیو وزنیاک به تازگی در رابطه با آیفون 13 صحبت کرده و نظر چندان مثبتی در این رابطه نداده است.

نظر استیو وزنیاک در خصوص آیفون 13
به نظر می‌رسد که استیو وزنیاک در رابطه با آیفون‌های جدید اپل چندان مشتاق نیست و سری آیفون 13 از نگاه او گوشی‌های جذابی نیستند. او تغییرات و آیتم‌های جدیدی که در این گوشی‌ها در مقایسه با نسل قبل ایجاد شده را درک نمی‌کند. هم بنیانگذار اپل گفته است که هیچ تفاوتی میان آیفون 12 و آیفون 13 نمی‌بیند و به نظر او نرم‎افزار جدید به خوبی روی مدل‌های قدیمی کار می‌کند.

البته استیو وزنیاک اولین کسی نیست که در مورد آیفون 13 نظری منفی داده و معتقد است که این گوشی‌ها چیزی جدیدی برای عرضه در اختیار خریداران قرار نمی‌دهند. کوپرتینویی‌ها با گذشت یک سال و صرف زمان و هزینه هیچ پیشرفت جدی از نظر فناوری‌ها و عملکردهای جدید ارائه نکرده‌اند. بهبودهای ذکر شده جزئی هستند و اگر بخواهید آیفون 12 را با آیفون 13 مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که آنها تقریبا گوشی‌های یکسانی هستند و تفاوت میان آنها حداقل است. البته این تفاوت‌ها همیشه به نفع نسل جدید هم تمام نشده است.


با این حال، اپل به خوبی از اهمیت بازاریابی مطلع است و کاملا آگاه است که چگونه باید گنجشگ را رنگ کرد و به جای قناری فروخت. در طول سال‌های گذشته این شرکت با هنر بازاریابی خود توانسته مشتریان جدیدی جذب کند و  همین سبک بازاریابی باعث شده تا مشتاقان به این برند برای خرید آیفون‌های 13 به فروشگاه‌ها هجوم بیاورند.

فارغ از اپل، دنیای گوشی‌های هوشمند به طور کلی در سال‌های گذشته نوآوری را از دست داده و تقریبا همه شرکت‌ها با تکیه بر بازاریابی و تبلیغات در تلاشند تا محصولات جدید خود را به گزینه‌های جذابی برای خریداران تبدیل کنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره