گیم فا/ طراح ارشد عنوان Halo Infinite اظهار داشت که از مشکل پیشروی در بخش چندنفره‌ی رایگان این عنوان باخبر است و حل این ایراد اولین اولویت آن‌هاست.

طراح ارشد عنوان Halo Infinite یعنی جری هوک (Jerry Hook) در واکنش به مشکلات و موانع موجود در پیشروی بخش چندنفره‌ی این بازی، اظهار داشت که حل این مشکل اولین اولویت تیم توسعه دهنده‌ است. به نظر می‌رسد که اعضای تیم توسعه‌ دهنده‌ی بازی Halo Infinite چند روز گذشته را در تعطیلات به سر می‌بردند. یکی از اعضای استودیوی 343 اینداستریز اظهار داشت:

اعمال تغییرات و بهبود برخی از موارد نیاز به زمان دارند و به دلیل روند توسعه‌ی طولانی و دشوار این بازی، ما تصمیم گرفتیم به تیم خود استراحت بدهیم.
هوک توضیح داد که به محض بازگشت تیم از تعطیلات، اولین اقدام آن‌ها رفع ایراد پیشروی در بخش چندنفره‌ی رایگان Halo Infinite خواهد بود.

او گفت:

بله، من هنوز در حال تجربه‌ی بخش چندنفره‌ی Halo بوده و از وجود مشکل در زمینه‌ی پیشروی مطلع هستم. تیم ما هفته‌ی بعد برمی‌گردد و رفع این ایراد اولین اولویت ما خواهد بود.
بخش چندنفره‌ی رایگان عنوان Halo Infinite در تاریخ 24 آبان (15 نوامبر) پیش از عرضه‌ی بخش داستانی این عنوان، به مناسبت بیستمین سالگرد ایکس باکس منتشر گردید. لازم به ذکر است که بخش داستانی عنوان Halo Infinite در تاریخ 17 آذر (8 دسامبر) منتشر خواهد شد.

با توجه به بازخورد‌های منتشر شده توسط کاربران، به نظر می‌رسد که برای پیشروی در Battle Pass این عنوان و ارتقای سطح خود ملزم به کامل نمودن چالش‌هایی هستند که توسعه دهندگان از پیش تعیین کرده‌اند و همانند دیگر بازی‌ها با کامل نمودن رقابت‌های مختلف امتیازی دریافت نمی‌کنند. این موضوع باعث شده است که کاربران برای پیشروی در Battle Pass و آزاد کردن آیتم‌های مختلف به اوقات سختی را سپری کنند.

پیش از این تیم توسعه‌دهنده اعلام کرده بود که سیستم Battle Pass را تغییر خواهد داد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم