زومجی/ خریدهای درون برنامه‌ای جایی در GRID Legends ندارند و این بازی ریسینگ الگوی ارائه‌ی محتوای فصلی پس از عرضه را در پیش خواهد گرفت.
 
استودیو کدمسترز و شرکت الکترونیک آرتز اخیرا با انتشار تریلرهای گیم‌پلی به رونمایی کامل از این بازی ریسینگ پرداختند و جزئیات بیشتری از آن را ارائه کردند. آن‌ها در جریان این رونمایی از برنامه‌های خود برای انتشار محتوای پس از عرضه و نحوه‌ی درآمدزایی بازی GRID Legends پرده برداشتند.

بنابر اعلام استودیوهای کدمسترز و شرکت صاحب آن یعنی EA، بازی GRID Legends هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت اما بازیکن‌ها برای تجربه‌ی محتوای پس از عرضه، باید DLCها را خریداری کنند.

کسانی که سیزن پَس بازی را تهیه می‌کنند، طبیعتا نیازی به خرید جداگانه‌ی هیچ‌کدام از محتواهای ۴ فصل بازی ندارند؛ بسته‌های الحاقی گوناگون که در فواصل زمانی منظم در طول ۱۲ ماه در دسترس قرار می‌گیرند. هر یک از فصول حالت‌ها، مسیرهای مسابقه، محتوای بیشتر داستانی و موارد جدید دیگری را برای بازی به ارمغان می‌آورند.

نسخه‌ی دیلاکس بازی GRID Legends شامل سیزن پس و البته مکانیک پَس نیز خواهد شد که مورد دوم امکان آزادسازی سریع‌تر ارتقا همه‌ی اتومبیل‌ها را برای گیمرها فراهم می‌آورد. بااین‌حال، کسانی که تمایلی به صرف هزینه‌ی اضافی برای خریداری نسخه‌ی دیلاکس یا سیزن پس ندارند، همچنان به برخی از محتویات پس از عرضه‌ و چالش‌ها و جوایز هفتگی و ماهانه‌ی این بازی ریسینگ دسترسی خواهند داشت.

بازی GRID Legends در زمینه‌ی تنوع وسایل نقلیه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امکان شرکت در مسابقات با ماشین‌های سنگین، ابرماشین‌ها، خودروهای تک‌سرنشین و خودروهای الکتریکی را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. در این بازی ۱۰۰ها رویداد برگزیده در حالت‌های پرشماری نظیر Drift Run قابل تجربه خواهد بود.

بازی GRID Legends در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم