نماد آخرین خبر

ارزیابی اپراتورهای برتر برای سومین جشنواره فاوا

منبع
ايستنا
بروزرسانی
ارزیابی اپراتورهای برتر برای سومین جشنواره فاوا
ايستنا/ به منظور ارتقاي سطح کيفي و کمي خدمات، ارزيابي و رتبه‌بندي اپراتورهاي سرويس هاي فناوري اطلاعات در قالب سومين جشنواره ملي فاوا انجام مي‌شود. به گزارش آژانس خبري فناوري اطلاعات و ارتباطات (ايستنا) از روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي معاون نظارت و اعمال مقررات اين سازمان با اعلام خبر فوق گفت: اين ارزيابي با 51 شاخص در چهار محور رضايتمندي کاربران و مشتريان، انجام تعهدات توسعه و اجرا، قانون‌مداري و توسعه فرهنگ و ادبيات رگولاتوري و عملکرد شبکه انجام مي‌شود که بيشترين شاخص ها در محور رضايتمندي کاربران و مشتريان با لحاظ کردن کيفيت سرويس مي‌باشد. حسن رضواني، ارتقاء سطح آگاهي و رضايتمندي کاربران، ايجاد مکانيزم هاي انگيزشي، بهره‌مندي از روش هاي نوين نظارتي و جايگزيني سيستم هاي انگيزشي و تشويقي به جاي سيستمهاي تنبيهي و جريمه‌اي را از اهداف ديگر ارزيابي اپراتورهاي سرويسه اي فناوري اطلاعات عنوان کرد و گفت: در اين روش هر اپراتور، خود به عنوان يک ناظر همواره تلاش مي‌کند در رقابت با ساير اپراتورها سطح خدمات و کيفيت خود را ارتقاء دهد که اين موضوع توسعه و ارتقاء کيفيت خدمات و رضايتمندي مردم را در پي خواهد داشت. وي افزود: نتايج حاصل از ارزيابي علاوه بر معرفي به دبيرخانه جشنواره فاوا به منظور تقدير از اپراتورهاي برتر، براي آگاهي کاربران از کيفيت سرويس‌دهي اپراتورها اطلاع‌رساني مي‌شود.