نماد آخرین خبر

شبکه اجتماعی ترامپ فردا به صورت عمومی عرضه می‌شود

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
شبکه اجتماعی ترامپ فردا به صورت عمومی عرضه می‌شود

شهر سخت افزار/ طبق برنامه زمانبندی شده، شبکه اجتماعی دونالد ترامپ، رئیس جمهور اسبق ایالات متحده، فردا (دوشنبه) به صورت عمومی در اپ استور عرضه می‌شود؛ شبکه‌ای که قرار است هیچ محدودیتی برای کاربران نداشته باشد.

پس از اتفاقاتی که در پی سانسور شدید حساب‌‎های کاربری دونالد ترامپ در شبکه‎های اجتماعی اتفاق افتاد، دسترسی رئیس جمهوری سابق ایالات متحده به همه راه‌‎های ارتباطی اینترنتی با مردم به صورت کامل قطع شد.

در ماه اکتبر (آبان ماه گذشته)، ترامپ اعلام کرد که پلتفرمی به نام Truth Social را راه‌اندازی می‌کند تا «در مقابل ظلم شرکت‌های فناوری‌ بزرگ بایستد». در همین راستا گروهی تشکیل شد تا فاز اجرایی این طرح را پیاده کند. در همین زمینه تیم رسانه‎ای ترامپ به مدیریت اجرایی دوین نونز، نماینده سابق جمهوری خواه، گروهی نرم‌افزاری را برای اجرای این طرح گرد هم آورده و قرار است خروجی کار آنها فردا به صورت عمومی عرضه شود.

در همین زمینه منبعی به رویترز اعلام نموده که در حال حاضر 500 کاربر بتا، نسخه اولیه Truth Social را روی دستگاه خود نصب کرده‎اند تا عملکرد آن را بررسی کنند. در همین زمینه روز یکشنبه این رسانه گزارش داد که اسکرین‌شات‌هایی از پست‌های Truth Social ساخته شده توسط مدیر محصول خود را دیده است که می‌گوید این برنامه در روز دوشنبه برای عموم منتشر خواهد شد.

به گزارش رویترز، شخصی به نام Billy B. صاحب امتیاز این نرم‌افزار است که ظاهراً یکی از مدیران اجرایی تیم توسعه دهنده بوده و اعلام نموده که نرم‌افزار مورد بحث برای عرضه نهایی در اپ استور در روز دوشنبه 21 فوریه (2 اسفند) آماده می‎شود.

همچنین وبسایت بیزینس اینسایدر قبلا گزارش داده بود که این برنامه قرار است در روز دوشنبه، 21 فوریه، که «روز رئیس جمهور در ایالات متحده» نیز هست، راه‌اندازی شود. از روز شنبه، لیست تاریخچه Truth Social در فروشگاه App Apple عنوان «در انتظار عرضه در 21 فوریه 2022» را در بخش فهرست خود اعلام نموده است.

راه‌اندازی Truth Social نشان‌دهنده بازگشت ترامپ به رسانه‌های اجتماعی پس از ممنوعیت ورود به توییتر، فیس‌بوک و یوتیوب در سال گذشته در پی شورش در ساختمان کنگره در ۶ ژانویه 2021 اتفاق خواهد افتاد تا این چهره جنجالی دنیای سیاست مجدداً تریبونی برای اعلام مواضع خود داشته باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم