نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

تریلر و دموی نفس‌گیر گیم‌پلی بازی Forza Motorsport 8 منتشر شد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
تریلر و دموی نفس‌گیر گیم‌پلی بازی Forza Motorsport 8 منتشر شد

شهر سخت افزار/ شب گذشته به طور رسمی اعلام شد بازی جدید  Forza Motorsport با تغییرات بزرگ بهار سال 2023 برای پی سی و ایکس باکس منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید دموی گیم پلی و تریلر بازی  Forza Motorsport جدید را در شهر سخت افزار تماشا کنید و محو زیبایی آن شوید.

دموی گیم پلی Forza Motorsport جدید بر روی ایکس باکس سری ایکس ضبط شده است و مسیر محبوب Maple Valley را با زیبایی هرچه تمام و بهترین گرافیک نشان می‌دهد. اولین بازی Motorsport در سال 2015 عرضه شده بود اما حالا در سال 2022 شاهد چنین گرافیک زیبایی هستیم. همچنین دموی جدید مسیرهای بیشتری را به تصویر می‌کشد.


Forza Motorsport با هدف به تصویر کشیدن توانایی‌های پردازشی ایکس باکس‌های جدید سری اس و ایکس از نو ساخته شده است و شاهد پیشرفت‌های بزرگی در زمینه فیزیک بازی، زیبایی ماشین‌ها، سیستم جدید تغییر ساعت در روز، سیستم جدید برای آسیب‌های خودرو و پشتیبانی از Ray Tracing است. از همین رو سازنده آن ادعا می‌کند Forza Motorsport جدید پیشرفته‌ترین نسخه تا به امروز است.




در Forza Motorsport جدید آسیب‌های وارد شده به خودروها (تخریب‌ها) به بهترین شکل شبیه سازی می‌شود تا تجربه هرچه بیشتر واقع‌گرایانه به شیفتگان سرعت ارائه کند.


 
بازی Forza Motorsport جدید یا Forza Motorsport 8 در بهار 2023 عرضه می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره