logo

قبرس از روز نخست جنگ در کنار اسرائیل ایستاد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
قبرس از روز نخست جنگ در کنار اسرائیل ایستاد
صدا و سیما/

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیون المیادین، حزب کمونیست قبرس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: سخنان «سید حسن نصرالله»، دبیر حزب الله لبنان علیه قبرس، متاسفانه بی اساس نیست و از هیچ تعصبی ناشی نمی‌شود. این سخنان نتیجه موضعی است که دولت قبرس به طور مداوم در پیش گرفته که از روز نخست جنگ (غزه) بدون هیچگونه قید و شرطی در کنار اسرائیل ایستاده است.

این بیانیه می‌افزاید: این واقعیت که پایگاه‌های انگلیس در قبرس به سنگری علیه مردم فلسطین، یمن و همه مردمی تبدیل شده است که هدف ناتوی قاتل قرار گرفته اند، انکارناپذیر است. ما از دولت می‌خواهیم همکاری با اسرائیل را متوقف کند، زیرا قبرس مستقیماً در قتل عام غزه درگیر است. قبرس فرودگاه‌ها و بنادر را در اختیار اسرائیل قرار داده و زمینه برگزاری تمرین‌های نظامی را برای ارتش آن در سرزمین‌های ما فراهم کرده است.

حزب کمونیست قبرس تاکید کرد: همکاری میان اسرائیل و قبرس مشخص است و انسان عاقل منتظر حرف‌های دبیرکل حزب الله نمی‌ماند تا بداند چه اتفاقی می‌افتد. ما تلاش خواهیم کرد تا نقش کشورمان را در کشتار فلسطین و مداخله امپریالیستی متوقف کنیم، همه پایگاه‌های مرگ را ببندیم و تمام ارتش‌های بیگانه را اخراج کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره