نماد آخرین خبر

فاکس نیوز: سرویس مخفی از وجود تهدید برای ترامپ آگاه بود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
فاکس نیوز: سرویس مخفی از وجود تهدید برای ترامپ آگاه بود
تسنیم/
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، با گذشت پنج روز از تیراندازی به سوی ترامپ در ایالت پنسیلوانیا، اما همچنان سؤالات زیادی در خصوص چند و چون ماجرا و همچنین ضعف تیم حفاظتی ترامپ در رسانه‌های آمریکا مطرح است؛ در این راستا نهاد امنیتی «سرویس مخفی» آمریکا که مسئول حفاظت از شخصیت‌های این کشور است، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

اما در این میان شبکه فاکس نیوز به نقل از منابع مطلع، خبر داد که نهاد امنیتی سرویس مخفی (مسئول حفاظت از ترامپ) 10 دقیقه پیش از آغاز سخنرانی او از وجود تهدید آگاه شده بود، اما به ترامپ اجازه حضور در جایگاه را داد.

همچنین «جان باراسو» سناتور ایالت وایومینگ پس از حضور در جلسه توجیهی با سرویس مخفی و اف.بی.آی به فاکس نیوز گفت:‌ «نیروهای مجری قانون یک ساعت قبل از حادثه به فردی که قصد ترور ترامپ را داشت مشکوک شده بودند، چرا که او یک وسیله تخمین مسافت و همچنین یک کوله‌پشتی به همراه داشت، آن‌ها نباید این مورد را نادیده می‌گرفتند، هر کسی باید به این چیزها حساس باشد».

وی افزود: «دادستان منطقه‌ای که شاهد سوءقصد به ترامپ بوده است، می‌گوید که سرویس مخفی فاقد منابع انسانی کافی برای تامین امنیت ساختمان های اطراف بود».

او در ادامه خواستار استعفای «کیمبرلی چیتل»، مدیر سرویس مخفی آمریکا شد.

در این راستا سناتور «مارشا بلکبرن» نیز پس از جلسه توجیهی با سرویس مخفی و FBI به فاکس نیوز گفت:«از اینکه متوجه شدم سرویس مخفی قبل از ترامپ روی صحنه برود، از تهدید مطلع شده بود، بسیار متحیر شدم».

به گزارش فاکس نیوز، فرد تیرانداز یک جوان 20 ساله به نام «توماس متیو کروکس» بود و FBI در حال بررسی انگیزه او از این اقدام است. در واقعه روز شنبه علاوه بر فرد تیرانداز که به دست سرویس مخفی کشته شد، یک فرد دیگر از حامیان ترامپ نیز به نام «کوری کامپراتوره» به ضرب گلوله کشته شده و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره