نماد آخرین خبر

تل آویو هدف حمله پهپادی قرار گرفت

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تل آویو هدف حمله پهپادی قرار گرفت
تسنیم/
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، رسانه‌های اسرائیلی بامداد امروز از یک حمله پهپادی به تل آویو خبر دادند، به گفته این رسانه‌ها، این پهپاد به ساختمانی در خیابان «بن یهودا» اصابت کرده است، پیش از این حمله پهپادی هیچ آژیر هشداری به صدا در نیامده بود.

منابع اسرائیلی همچنین گزارش دادند که ساختمان مورد هدف قرار گرفته، فاصله اندکی با یکی از ساختمان‌های سفارت آمریکا دارد و اینکه طبق آخرین گزارش‌ها دو نفر در این حمله زخمی شده‌اند.

همزمان تمامی نیروهای نظامی و امنیتی و پلیس رژیم اشغالگر در تل آویو به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

شبکه الهدهد (متخصص در حوزه اسرائیل) به نقل از رسانه‌های عبری‌زبان خبر داد که هنوز کسی در اسرائیل از اینکه پهپاد مهاجم از کجا وارد تل آویو شده، اطلاعی ندارد؛ هرچند برخی رسانه‌های عبری‌زبان نیز نوشته‌اند که پهپاد مهاجم از سمت دریا وارد تل آویو شده است.

این حمله پهپادی پس از آن صورت می‌گیرد که ساعاتی پیش رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که فرماندهان ارتش این رژیم به تمامی نیروهای خود در شمال فلسطین اشغالی دستور آماده باش کامل از بیم حملات تلافی‌جویانه حزب‌الله، داده‌اند. به گفته این رسانه‌ها، احتمال وقوع حمله گسترده موشکی طی ساعات آینده از جانب لبنان وجود دارد.

این رسانه‌ها همچنین پیش‌بینی کردند که مرکز فرماندهی شمال در شهر صفد، پایگاه مرون و دیگر پایگاههای ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی هدف این حمله قرار گیرد.

ارتش اشغالگر اسرائیل روز گذشته با هدف قرار دادن ساختمانی در جنوب لبنان، موجب شهادت سه تن از رزمندگان حزب‌الله از جمله یک فرمانده میدانی شد.

انتهای پیام/

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar