نماد آخرین خبر

نیویورک تایمز: بایدن چاره‌ای جز کناره‌گیری از رقابت‌ها ندارد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
نیویورک تایمز: بایدن چاره‌ای جز کناره‌گیری از رقابت‌ها ندارد
تسنیم/
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع نزدیک به جو بایدن نوشت که او از عدم توانایی خود برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا آگاه است.

این افراد به نیویورک تایمز گفتند که بایدن چاره‌ای جز کناره‌گیری از رقابت‌ها ندارد و همزمان حزب دموکرات تاریخ رأی‌گیری برای معرفی بایدن به عنوان نامزد نهایی خود را تا اواسط ماه آگوست به تعویق انداخته است.

در ادامه این گزارش آمده است: عجیب نخواهد بود که بایدن به زودی از کامالا هریس به عنوان جایگزین خود اعلام حمایت کند.

از سوی دیگر نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد اکثریت قاطع دموکرات‌ها از جانشینی کامالا هریس به جای جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر حمایت می‌کنند. در نظرسنجی مشترک یوگاو/اکونومیست 79 درصد از دموکرات‌ها گفته‌اند در صورت کناره‌گیری جو بایدن از انتخابات نوامبر از جانشینی کامالا هریس به جای او حمایت می‌کنند.

در این میان روزنامه واشنگتن پست نیز نوشت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، در روزهای اخیر به متحدان خود گفته است که شانس بایدن برای پیروزی به شدت کاهش یافته است و باید به شکل جدی در مورد نامزدی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تجدید نظر کند.

در روزهای اخیر بسیاری از چهره‌های شاخص دموکرات‌های ایالات متحده، نظیر نانسی پلوسی و آداف شیف نیز، از بایدن خواسته بودند تا از نامزدی در انتخابات کناره‌گیری کند.

انتهای پیام/

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره