نماد آخرین خبر

حماس: جنایات رژیم صهیونیستی تنها با فشار فزاینده متوقف خواهد شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حماس: جنایات رژیم صهیونیستی تنها با فشار فزاینده متوقف خواهد شد
ایرنا/

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، الرشق افزود: جنایات شنیع تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه با حمایت همه جانبه دولت آمریکا برای دویست و هشتاد و هشتمین روز متوالی ادامه دارد.

وی گفت: دشمن جنایتکار صهیونیستی همه روزه چندین قتل عام در نوار غزه از شمال تا جنوب انجام می‌دهد و کودکان، زنان، سالمندان و کسانی که در خانه‌ها، چادرها و مکان‌های امن هستند را هدف قرار می‌دهد.

این عضو ارشد حماس اضافه کرد: به تازگی دشمن جنایتکار در منطقه ارمیضه واقع در شرق خان یونس در اردوگاه آوارگان دست به قتل عام زد که منجر به شهادت هفت نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.

الرشق در پایان تاکید کرد که این جنایت صهیونیست‌ها بدون تحمیل هزینه و فشار فزاینده متوقف نخواهد شد.

وزارت بهداشت فلسطین جدیدترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون، ۳۸ هزار و ۸۸۲ نفر در این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.





به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر