نماد آخرین خبر

رئیس پلیس لندن ایلان ماسک را تهدید کرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
 رئیس پلیس لندن ایلان ماسک را تهدید کرد

ایسنا/ فرمانده ارشد پلیس انگلیس کارآفرین میلیاردر آمریکایی را بعد از اظهارنظری که درباره وقوع یک جنگ داخلی در انگلیس مطرح کرد، تهدید به پیگرد قضایی کرد.

به گزارش ایسنا، همچنان که انگلیس روزهای ناآرامی را به دلیل مناقشه بر سر مساله مهاجرت تجربه می‌کند، رئیس پلیس لندن، پایتخت این کشور به تهدید «ایلان ماسک»،‌ کارآفرین و میلیاردر سرشناس آمریکایی به خاطر اظهارنظرهایی که او در فضای مجازی در خصوص ناآرامی‌های این کشور منتشر کرده، پرداخت.

به نوشته وبگاه «راشاتودی»، «مارک روولی»، رئیس پلیس لندن در پی وقوع شورش‌های گسترده مهاجرستیزان در انگلیس در مصاحبه‌ای با شبکه «اسکای نیوز» اظهار کرد: «ما از نیروی کامل قانون علیه عوامل این شورش‌ها استفاده خواهیم کرد چه این افراد در داخل این کشور و در خیابان‌ها مرتکب جرم و جنایت شوند یا از مناطق دوردست‌تر و در فضای مجازی مرتکب جرم شوند. ما شما را تعقیب خواهیم کرد.»

از بیش از یک هفته پیش و در پی حمله یک فرد مهاجر رواندایی‌تبار با چاقو به یک مدرسه تابستانی کودکان در ساوت‌پورت انگلیس و قتل سه دختر خردسال، شهرهای بریتانیا از جمله لندن، هارتل‌پول و منچستر به صحنه اعتراضات و درگیری میان معترضان مهاجرستیز و پلیس این کشور بدل شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره