نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

درخواست حماس برای تحقیق درباره تجاوز جنسی به اسیر فلسطینی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
درخواست حماس برای تحقیق درباره تجاوز جنسی به اسیر فلسطینی

ایسنا/ جنبش حماس از جامعه جهانی خواست درباره پرونده تجاوز جنسی نظامیان رژیم صهیونیستی به یکی از اسرای فلسطینی در زندان «سدی تیمان» تحقیق کند.

جنبش مقاومت فلسطین روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد «تصمیم دادستانی نظامی ارتش اشغالگر صهیونیستی مبنی بر آزادی سربازان جنایتکار در پرونده تجاوز جنسی به یک اسیر فلسطینی داخل زندان سدی تیمان وابسته به ارتش اشغالگر و حبس خانگی آن‌ها، همدستی آشکار ارتش اشغالگر و دادگاه‌های ساختگی آن و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایات شنیع ارتکابی تحت حمایت مقامات اشغالگر تلقی می‌شود».
پیش از این رسانه‌های عبری از آزادی تمامی سربازان بازداشت‌شده در رابطه با پرونده شکنجه و آزار جنسی یک فلسطینی در بازداشتگاه سدی تیمان و انتقال آن‌ها به حبس خانگی خبر داده بودند.
حماس بار دیگر از جامعه بین‌المللی به‌ویژه نهادهای قضایی بین‌المللی خواست درباره این پرونده و سایر تخلفات هولناکی که علیه زندانیان فلسطینی در زندان‌های اشغالی انجام شده است، تحقیق کنند.
این جنبش تاکید کرد: تحقیقات مضحک صهیونیستی نمی‌تواند جایگزین تحقیقات بین‌المللی برای کشف آنچه اسیران ما در زندان‌های اشغالگر در معرض آن هستند، باشد.

اخیرا شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی صحنه‌های تکان‌دهنده‌ای را منتشر کرد که نشان می‌دهد سربازان رژیم اشغالگر به یک اسیر فلسطینی در زندان سدی تیمان در صحرای نقب که به «گوانتاناموی اسرائیل» معروف است، تجاوز می‌کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره