نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین وارد عربستان شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین وارد عربستان شد

ایرنا/ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه وارد ریاض شد تا با مقامات سعودی دیدار داشته باشد.

به گزارش "الجزیره انگلیسی" محمود عباس 88 ساله مورد استقبال فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان و دیگر مقامات این کشور قرار گرفت و انتظار می رود روز سه شنبه با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیدار کند.

حسین الشیخ، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین و دیگر مقامات، عباس را در این سفر همراهی می کنند.

به گزارش ایرنا,«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم داشت به نوار غزه سفر کند, اما این سفر به علت مخالفت تل آویو لغو شد.

به نظر می‌رسد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فعلا سفرش به نوار غزه را که چند روز قبل وعده آن را داده بود، لغو کرده و علت آن نیز، موضع رژیم صهیونیستی در این باره است.

این رسانه نوشت: از زمانی که محمود عباس از عزم خود برای سفر به نوار غزه خبر داد، صهیونیستها به اجماع آن را رد کردند و تل آویو رسما به تشکیلات خودگردان تاکید کرد که مخالف این سفر است و مجوزی به عباس ولو برای یک ساعت هم برای سفر به غزه داده نخواهد شد.

در این باره رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم به خوبی می‌داند که چنین سفری، درهای جهنم را به روی اسرائیل می‌گشاید و مخالفت با آن بهتر است تا عباس در برابر دنیا به عنوان قهرمان ملی مطرح نشود و اینکه به دنبال نجات ساکنان غزه از ماشین جنگی و مرگبار اسرائیلی است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar