نماد آخرین خبر

اعتصاب سراسری در کرانه باختری

منبع
تسنيم
بروزرسانی
اعتصاب سراسری در کرانه باختری

تسنیم/ ساکنان کرانه باختری در واکنش به شهادت ۵ فلسطینی در حمله پهپادی رژیم اسرائیل به اردوگاه نور شمس در طولکرم دست به اعتصاب سراسری زدند.

ساکنان کرانه باختری امروز سه‌شنبه در واکنش به شهادت 5 فلسطینی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم دست به اعتصاب سراسری زدند.

در حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم و حمله شهرک نشینان صهیونیست به بیت لحم واقع در کرانه باختری 6 فلسطینی به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی پنج تن از این جوانان را که از نیروهای مبارز علیه اشغالگران بودند، در یک خانه‌ای هدف قرار دادند که همگی در این حمله به شهادت رسیدند. بنا به ادعای صهیونیست‌ها سه تن از این پنج شهید عضو گردان‌های القسام بود که در جریان تبادل اسرا بین حماس و رژیم اسرائیل در طول جنگ غزه، آزاد شده بودند که صهیونیست‌ها در یورش بامدادی آن‌ها را به شهادت رساندند.

این جنایت صهیونیست واکنش بیشتر گروه‌ها و جریان‌های فلسطین چه در کرانه باختری و چه در نوار غزه را در پی داشت و آن‌ها این جنایت ارتش اسرائیل را به شدت محکوم کردند و تأکید داشتند که این ترورها و جنایت‌ها به مقاومت و پایداری بیشتر منجر خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره