نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

ده‌ها شهید و زخمی در بمباران جنون‌آمیز مناطق مختلف غزه

منبع
فارس
بروزرسانی
ده‌ها شهید و زخمی در بمباران جنون‌آمیز مناطق مختلف غزه

فارس/ ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز بیش از 10 نقطه در مناطق مختلف غزه را آماج حملات هوایی و توپخانه‌ای قرار داد.
 
ارتش اشغالگر صهیونیستی در ساعات بامدادی در حالی که ساکنان غزه در خواب بودند، چندین منطقه در غزه را آماج حملات هوایی و توپخانه‌ای قرار داد.

به نوشته خبرگزاری شهاب، در بمباران یک خانه مسکونی در محله «الزیتون» در جنوب شرق غزه، تا لحظه تنظیم این خبر، شهادت 3 کودک گزارش شده است؛ 5 تن نیز زخمی شده‌اند.

در جنوب شهر خان یونس نیز یک خانه مسکونی هدف بمباران قرار گرفت که این جنایت نیز تاکنون 4 شهید و تعدادی زخمی در پی داشته است.یک آپارتمان مسکونی نیز در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه هدف حمله هوایی قرار گرفت که حداقل 4 غیرنظامی به شهادت رسیدند.

پهپادهای ارتش صهیونیستی همچنین خانه‌ای در شهرک «عبسان الکبیره» در شرق خان یونس را هدف قرار دادند که در این جنایت نیز 6 غیر نظامی از جمله 2 کودک به شهادت رسیده و 8 تن دیگر زخمی شدند.

توپخانه ارتش اشغالگر نیز مناطق مختلفی در شمال و غرب شهر رفح را به شدت گلوله‌باران کرد.در منطقه «الحساینه» در غرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه نیز در بمباران یک خانه مسکونی 4 نفر از ساکنان این خانه به شهادت رسیدند.

در بمباران خانه‌ای دیگر در این اردوگاه 2 نفر شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

ارتش اشغالگر صهیونیستی در ادامه بمباران دیوانه‌وار غزه، یک آپارتمان مسکونی در منطقه «جورت اللوت» در جنوب خان یونس را هدف قرار داد که در این جنایت نیز 4 غیرنظامی شهید و بیش از 20 نفر از ساکنان زخمی شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره