نماد آخرین خبر

درخواست «الازهر» برای تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
درخواست «الازهر» برای تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی

ایرنا/ الازهر مصر در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات جنایتکارانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری، خواستار تحریم کالاهای تولید شده رژیم صهیونیستی در حمایت از ملت فلسطین شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، در بیانیه الازهر مصر آمده است: ما نسبت به طرح صهیونیستی برای سلب مالکیت کرانه باختری و یهودی‌سازی نمادهای آن هشدار می‌دهیم.

الازهر مصر همچنین تاکید کرد: ما از جهان اسلام می‌خواهیم که کارزار تحریم کالاهای تولید رژیم صهیونیستی را در حمایت از ملت فلسطین، مسجد الاقصی و شهر قدس اشغالی و پاسخ به تجاوزات به برادران فلسطینی فعال کنند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز برای چندمین روز متوالی به مناطق مختلف کرانه باختری و به ویژه شهر و اردوگاه «جنین» یورش برد و اقدام به ویرانی و تخریب و کشتار فلسطینی‌ها کرد.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، طی حملات روزهای گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین طی این مدت، اقدام به بازداشت ده‌ها فلسطینی و همچنین تخریب زیرساخت‌ها و خانه‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری کرده است.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی، ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات خود به مناطق مختلف کرانه باختری را تشدید کرده و در مقابل، مبارزان و جوانان فلسطینی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره