نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

۴۷ شهید طی یک روز در حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه

منبع
تسنيم
بروزرسانی
۴۷ شهید طی یک روز در حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه

تسنیم/ وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، چند مورد کشتار در این باریکه مرتکب شد که در نتیجه آن ۴۷ نفر به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت نوار غزه امروز یکشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، چندمورد کشتار در نوار غزه مرتکب شده که در نتیجه آن 47 نفر شهید و 94 نفر دیگر هم مجروح شده است.

این وزارتخانه امروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته (15 مهرماه) تاکنون به 40 هزار و 738 نفر و تعداد مجروحان هم به 94 هزار و 154 نفر رسیده است. در ادامه این گزارش آمده است که هنوز بیش از 10 هزار نفر مفقود و زیر آوار هستند.

ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد چهارشنبه 7 شهریور از حمله و یورش گسترده نظامی در شهرها و اردوگاه‌های شمال کرانه باختری خبر داد. رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که این یورش چند روز به طول خواهد انجامید. تا این لحظه بیش از 20 تن از فلسطینیان از جمله مبارزان فلسطینی در این یورش به شهادت رسیده‌ و 110 نفر بازداشت شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک با صدور بیانیه‌ مشترکی اعلام کردند که برای از بین بردن گروه‌های مقاومت مسلحانه فلسطینی در کرانه باختری عملیات بزرگی را در شهرهای جنین و طولکرم در شمال کرانه باختری آغاز کرده‌اند.

 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره