نماد آخرین خبر

هشدار رسانه صهیونیستی درباره گسترش جنگ غزه به کل منطقه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
هشدار رسانه صهیونیستی درباره گسترش جنگ غزه به کل منطقه

ایرنا/ یک رسانه صهیونیستی با اشاره به انفجار شماری از دستگاه‌های ارتباطی(پیجر) نیروهای حزب‌الله لبنان، درباره خطر گسترش جنگ به کل منطقه هشدارداد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به نقل از یک مقام نظامی رژیم اشغالگر نوشت: پس از انفجار شماری از دستگاه های ارتباطی نیروهای حزب الله لبنان، خطر گسترش جنگ به کل منطقه افزایش یافته است.

این مقام نظامی در گفت‌وگو با یدیعوت آحارنوت اعلام کرد که اقدام تل‌آویو در منفجر کردن دستگاه های ارتباطی حزب الله، ضامن بازگشت آوارگان صهیونیست به خانه هایشان در شمال سرزمین های اشغالی نخواهد بود.

«آمیهای آتالی» نویسنده روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نیز با انتقاد از کابینه «بنیامین نتانیاهو» به خاطر صدور دستور انفجار یادشده، گفت: انتظار دارید حزب الله چه واکنشی نشان دهد؟ آیا واقعا فکر می کنید با این کار، حزب الله، اسلحه هایش را زمین خواهد گذاشت؟

این روزنامه صهیونیستی در گزارش دیگری، با اشاره به تاکید حزب الله لبنان بر حمایت از مقاومت فلسطین تا توقف جنگ علیه نوار غزه، نوشت: عملیات انفجار پیجرهای نیروهای حزب الله در روز سه شنبه، قواعد بازی را عوض نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه تعدادی از دستگاه های دریافت پیام (پیجر) در لبنان را منفجر کرد.

حزب الله لبنان روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر) که توسط تعدادی از کارگران واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله مورد استفاده قرار گرفته بود، «به شکل مبهمی منفجر شدند.» ‌

منابع خبری گزارش دادند که درپی این جنایت ۱۱ نفر در لبنان شهید و چهار هزار نفر دیگر زخمی شدند. وزیر بهداشت لبنان هم صبح روز چهارشنبه در آخرین آمار خود اعلام کرد که هم اکنون حدود سه هزار مجروح در بیمارستان های لبنان هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره