وزیر جنگ اسرائیل: از لبنان عقب نمی کشیم

فارس/ در ادامه ادعاهای تلآویو درباره لبنان، وزیر جنگ کابینه بنیامین نتانیاهو «اسرائیل کاتز» قول داد که ارتش این رژیم از منطقه امنیتی جنوب لبنان عقبنشینی نخواهد کرد.
در حالی که آمریکا طبق مفاد تفاهمنامه با ایران متعهد به «پایان فوری جنگ در لبنان» است، وزیر جنگ اسرائیل امروز وعده صهیونیستها درباره ادامه اشغالگری در این کشور را تکرار کرد.
طبق گزارش «تایمز اسرائیل»، کاتز گفت که ارتش اسرائیل از منطقه امنیتی لبنان عقبنشینی نخواهد کرد «حتی اگر آمریکا درخواستی (در این باره) داشته باشد.»
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی کنفرانس مونی اکسپو در تلآویو پا را از این هم فراتر گذاشت و مدعی شد که قرار نیست لبنانیها به منازلشان در جنوب برگردند.او گفت: «۲۰۰۰۰۰ نفر از ساکنان (جنوب لبنان) به خانههایی که تخلیه کردهاند، باز نخواهند گشت. زیرا آنچه در گذشته در مناطق امنیتی رخ داده که جمعیت غیرنظامی نیز در آنها حضور داشتند، بمبهای کنار جادهای و حملات علیه سربازان بوده است و بنابراین ما اجازه چنین چیزی را نخواهیم داد. ما عقبنشینی نمیکنیم.»


















