نماد آخرین خبر

برگزاری همزمان تظاهرات علیه نتانیاهو در ۱۸ شهر جهان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
برگزاری همزمان تظاهرات علیه نتانیاهو در ۱۸ شهر جهان

باشگاه خبرنگاران/ جنبش اعتراضي بين‌المللي عليه بنيامين نتانياهو از برگزاري تظاهرات همزمان بر ضد او در ۱۸ شهر جهان خبر داد.
  
به نقل از پايگاه اينترنتي نشريه جروزالم پست، جنبش اعتراضي بين المللي عليه بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم صهيونيستي اعلام کرد روز شنبه در ۱۸ شهر در سراسر جهان تظاهراتي در اعتراض به سياست‌هاي وي برگزار مي‌شود.

اين تظاهرات در سرزمين‌هاي اشغالي ساعت ۹ صبح با تجمع مقابل دفتر نخست وزيري در قدس اشغالي برگزار و به طور مستقيم در فيس بوک پخش مي‌شود. تظاهرات در ساير شهر‌هاي جهان نيز با هماهنگي اين جنبش از شبکه اجتماعي فيس بوک مخابره مي‌شود.

پيش از اين معترضان با برگزاري تظاهرات در تل آويو و ديگر شهر‌هاي سرزمين‌هاي اشغالي به سياست‌هاي نتانياهو اعتراض کردند و خواستار استعفاي وي شدند.

خشم عمومي به علت فساد عليه نتانياهو که ماه مه در ارتباط با رشوه‌خواري، فريبکاري و خيانت در امانت محاکمه شد، تشديد شده است.

نخست‌وزير رژيم صهيونيستي به فساد گسترده اقتصادي و سوء استفاده از قدرت متهم شده است. دادگاه مربوط به جرايم او در حال برگزاري است و هنوز راي او صادر نشده است.

مخالفان نتانياهو در دوران تبليغات انتخاباتي کنست تاکيد داشتند به فردي که در دادگاه متهم است، نبايد اجازه تشکيل کابينه داده شود. از سوي ديگر دادگاه عالي رژيم صهيونيستي هم در اين‌باره گفت که نخست‌وزيري چنين شخصي يک شکست «اخلاقي» براي صهيونيست‌ها به‌شمار مي‌آيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره