نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

پیشنهاد جنجالی ترامپ دلال به مردم آمریکا!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پیشنهاد جنجالی ترامپ دلال به مردم آمریکا!

باشگاه خبرنگاران/ رئيس جمهور آمريکا در بازديد از مردم توفان زده اين کشور به آن‌ها پيشنهاد کرد با فروش آنلاين امضاي او براي خود کسب درآمد کنند.

به گزارش اسکاي نيوز، دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمريکا در بازديد از مناطق توفان زده اين کشور، براي کمک به مردم دست به اقدامي عجيب زد که البته  از او چندان هم بعيد نبود.
دونالد ترامپ در جريان سفر و بازديد از مناطق توفان زده لوييزيانا و تگزاس از مردم اين مناطق خواست تا با گرفتن امضاي او آن را در يک سايت آنلاين به فروش برسانند.
ترامپ در اين بازديد با بروز دادن خلق و خوي کاسبي خود، با نشستن پشت ميزي به مردم پيشنهاد مي‌داد از او امضا بگيرند، اين در حاليست که کسي از او درخواست امضا نکرده بود.
او خطاب به مردم مناطق توفان زده آمريکا گفت: اين را بگيريد و در سايت ebay به قيمت ۱۰ هزار دلار به فروش برسانيد.
رئيس جمهور آمريکا براي اقدامات و پيشنهاد‌هاي عجيب و غريب خود در مسائل مختلف شهره است.
مقامات آمريکايي روز شنبه اعلام کردند در پي ورود توفان «لورا» به بخش‌هايي از ايالت جنوبي لوئيزيانا دست کم ۱۴ تن جان خود را از دست داده‌اند. در همين حال، مقامات تگزاس چهار مورد مرگ را گزارش کردند که سه مورد ناشي از مسموميت با مونوکسيدکربن بود و قرباني چهارم بر اثر سقوط درخت کشته شده بود.
توفان لورا از گروه توفان‌هاي مقوله ۵ است که از روز پنجشنبه از خليج مکزيک وارد سواحل جنوبي آمريکا شده است. گفته مي‌شود سرعت اين توفان که همراه با باران است به ۲۴۰ کيلومتر در ساعت مي‌رسد. گفته مي‌شود اين توفان که از نوع گرمسيري است با ورود به خشکي تنزل مي‌يابد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره