نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

درخواست‌های مردمی برای تبدیل مقر اتحادیه عرب به سالن عروسی!

منبع
فارس
بروزرسانی
درخواست‌های مردمی برای تبدیل مقر اتحادیه عرب به سالن عروسی!

فارس/ در پي عدم محکوميت توافق عادي‌سازي روابط ميان رژيم صهيونيستي و امارات از سوي اتحاديه عرب و رد پيش‌نويس قطعنامه تشکيلات خودگردان در محکوميت آن، کاربران فضاي مجازي خواستار تبديل مقر اين اتحاديه در مصر به سالن عروسي شدند.

بعد از آن که اتحاديه عرب از ارائه پيش‌نويس قطعنامه‌اي فلسطيني در محکوميت عادي‌سازي روابط ميان امارات عربي متحده و رژيم صهيونيستي ممانعت کرد، کاربران فضاي مجازي کارزاري به راه اندخته و خواستار تبديل مقر اتحاديه عرب در مصر به سالن عروسي شده‌اند. 
به گزارش وبگاه خبري «ميدل ايست آي»، بعد از نشست ويدئوکنفرانسي وزراي خارجه اتحاديه عرب در روز چهارشنبه «حسام زکي» دستيار دبيرکل اتحاديه عرب مذاکرات درباره اين پيش‌نويس را جامع توصيف کرد اما گفت مذاکرات به توافقي درباره پيش‌نويس قطعنامه‌اي که از طرف تشکيلات خودگردان فلسطين ارائه شده بود، منتهي نشد.
در واکنش، طوماري در فضاي مجازي ايجاد و در آن خواسته شد مقر اين سازمان به سالن عروسي تبديل شود. اين طومار را تاکنون بيش از ۲۰۰۰ نفر امضا کرده‌اند.
«محمد اماس» که آغازگر اين حرکت بوده، گفت اميدوار است اين کارزار يک ميليون امضا جمع کند و تاکيد کرد اقدامش مستقل و در تقبيح عملکرد اتحاديه عرب انجام شده است.
رژيم صهيونيستي و امارات پنجشنبه ۲۳ مرداد با انتشار بيانيه‌اي مشترک، رسماً از عادي‌سازي روابط ميان خود خبر دادند. روز جمعه بحرين هم از دستيابي به توافقي براي برقراري روابط ديپلماتيک با رژيم صهيونيستي تحت نظارت آمريکا خبر داد.
گروه‌هاي فلسطيني عادي‌سازي روابط را محکوم کرده و آن را خيانت به آرمان فلسطين برشمرده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar