نماد آخرین خبر

شنیدن صدای انفجار و شلیک توپخانه در جنوب لبنان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
شنیدن صدای انفجار و شلیک توپخانه در جنوب لبنان

باشگاه خبرنگاران/ خبرگزاري رسمي لبنان اعلام کرد صداي انفجار و شليک توپخانه در جنوب اين کشور شنيده شده و از جولان اشغالي نيز دود بلند شده است.
 
بر اساس اعلام اين خبرگزاري، صداي انفجار بسيار قوي در جنوب کشور شنيده شده که انعکاس آن در بعضي از شهر‌هاي منطقه «مرجعيون» هم احساس شد و همزمان از داخل جولان اشغالي دود بلند شده است.

اين خبرگزاري در ادامه اعلام کرد: از داخل مزارع اشغالي «شبعا» صداي گلوله‌هاي توپخانه سنگين شنيده مي‌شود و حتي در روستا‌هاي «الارقوب و حصبايا» نيز اين صدا شنيده مي‌شود بدون آنکه دليل آن هنوز مشخص شده باشد.

منطقه مرزي ميان سرزمين‌هاي اشغالي و لبنان پس از کشته شدن علي کامل محسن، عضو «حزب الله» لبنان در حمله رژيم صهيونيستي در ۲۰ ژوئيه به يک سايت نظامي در نزديکي فرودگاه بين المللي دمشق در سوريه، شاهد تنش‌هاي قابل توجهي است.

ارتش رژيم صهيونيستي در ۲۷ جولاي مدعي خنثي کردن يک عمليات حزب الله در مرز با لبنان خبر داد و منابع متعددي از شنيدن تيراندازي و انفجار و درگيري در منطقه مورد اختلاف دو طرف در شبعا خبر دادند اين در حالي بود که حزب الله چنين چيزي را رد کرد و آن را نتيجه خيال پردازي رژيم صهيونيستي دانست.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره