نماد آخرین خبر

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 6.5 میلیون نفر عبور کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 6.5 میلیون نفر عبور کرد

فارس/ طبق جديدترين آمار دانشگاه «جانز هاپکينز»، در 24 ساعت گذشته، شمار کلي مبتلايان به ويروس کرونا در ايالات متحده آمريکا از مرز 6.5 ميليون نفر عبور کرد.

دانشگاه «جانز هاپکينز» امروز (سه‌شنبه) گزارش کرد که در ۲۴ ساعت گذشته مجموع قربانيان ويروس کرونا در ايالات متحده آمريکا به ۱۹۴ هزار و ۴۸۹ نفر و شمار کلي مبتلايان به به اين ويروس ناشناخته در اين کشور به ۶ ميليون و ۵۵۳ هزار و ۳۰۳ نفر افزايش يافت.

با اينحال، پايگاه اطلاع‌رساني «ورلد اُ ميترز»، مجموع مبتلايان به کروناويروس در ايالات متحده آمريکا را ۶ ميليون و ۷۴۹ هزار و ۲۸۹ نفر و مجموع قربانيان اين ويروس ناشناخته در اين کشور را ۱۹۹ هزار نفر گزارش کرده است.

وبگاه «کوويد يو اس اي» که اخبار مربوط به شيوع کرونا در ايالات متحده را تجزيه و تحليل مي‌کند، گزارش کرد که ايالت کاليفرنيا با ۷۶۵ هزار و ۱۳۴ مورد ابتلا و ۱۴ هزار و ۴۳۹ مورد فوتي، کانون بيماري «کوويد-۱۹» در آمريکا است و ايالت نيويورک که زماني بيشترين تعداد مبتلايان به کرونا و قربانيان اين ويروس در آمريکا را داشت، هم‌اکنون بعد از فلوريدا و تگزاس، با ۴۴۴ هزار و ۹۴۸ مورد ابتلا در رده چهارم ايالات آمريکا با بيشترين تعداد مبتلايان به کرونا قرار دارد.

با اينحال، ايالت نيويورک، با ۳۳ هزار و ۳۰ مورد فوتي، همچنان بيشترين تلفات مرتبط با کروناويروس در آمريکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکينز، تاکنون دست‌کم ۲۹ ميليون و ۱۸۲ هزار و ۱۹۸ نفر از مردم سراسر جهان به ويروس کرونا آلوده شده اند و از آن ميان ۹۲۷ هزار و ۱۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۱۹ ميليون و ۷۶۵ هزار و ۸۲۶ نفر بهبود يافته‌اند.

آمريکا همچنان بيشترين تعداد مبتلايان به کرونا و قربانيان اين ويروس را در جهان دارد و پس از آن هند با چهار ميليون و ۸۴۶ هزار و ۴۲۷ مورد ابتلا و ۷۹ هزار و ۷۲۲ مورد فوتي و برزيل با چهار ميليون و ۳۴۵ هزار و ۶۱۰ مورد ابتلا و ۱۳۲ هزار و ۶ مورد فوتي در رده‌هاي دوم و سوم کشورهاي جهان با بيشترين تعداد مبتلايان به ويروس کرونا قرار گرفته‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره