نماد آخرین خبر

دفاع تمام قد مُبلّغ اماراتی از رژیم صهیونیستی و حمله به کشورهای عربی

منبع
فارس
بروزرسانی
دفاع تمام قد مُبلّغ اماراتی از رژیم صهیونیستی و حمله به کشورهای عربی

فارس/ يک مبلغ اماراتي ضمن حمله به کشورهاي عربي، خطاب به آنان گفت که علت مشکلات اين کشورها، خودشان هستند، نه رژيم صهيونيستي.

«وسيم يوسف» مبلغ و خطيب نماز جمعه اماراتي در دفاع از عادي‌سازي روابط امارات و بحرين با رژيم صهيونيستي، ادعاهايي شاذ مطرح کرد.

يوسف (الاردني الاصل) در صفحه توئيتر خود نوشت، به کساني که به «معاهده صلح» بحرين و امارات با رژيم صهيونيستي خرده مي‌گيرند، بايد گفت که «اسرائيل سوريه را تخريب نکرد، اسرائيل ليبي را به آتش نکشيد».

خطيب سابق مسجد شيخ زايد ابوظبي و خطيب جمعه فعلي مسجد شيخ سلطان بن زايد اول، در ادامه نوشت: «اسرائيل ملت مصر را متفرق نکرد، اسرائيل، ليبي را نابود نکرد، اسرائيل لبنان را چندپاره نکرد؛ شما هستيد که حزب الله را در دامن خود پرورش داديد».

وسيم يوسف که پيشتر به فلسطيني ها گفته بود «يهود از فلسطينيها شريفتر است» ادعا کرد: «شما عربها، انقلابهاي ديوانه‌وار را تشويق کرديد. شما به خيابانها ريختيد و آن را به آتش کشيديد. شما اخوان المسلمين را تشويق کرديد».

يوسف در پايان توئيت خود مدعي شد: «شما مساجد و کنيسه‌هاي يکديگر را تخريب کرديد. داعش از شما و برادرانتان به وجود آمد. شما هستيد که يکديگر را کافر مي‌دانيد. بيماري و مشکل از خود شماست، نه از اسرائيل».

صفحه توئيتر وزارت خارجه رژيم صهيونيستي نيز در واکنش به اين ادعاي مبلغ اماراتي نوشت که «وقتي ملتهاي عربي اين واقعيتها را درک مي‌کنند، ان شاء الله صلح برقرار خواهد شد».

اين درحالي است که امارات براي توجيه اقدام خود که عليه مسئله فلسطين به عنوان مسئله نخست جهان اسلام صورت گرفته، از هر حربه‌اي استفاده مي‌کند.

امارات و بحرين سه‌شنبه رسما توافق صلح با صهيونيستها را در واشنگتن امضا کردند؛ توافقي که خشم و محکوميت گروههاي فلسطيني و شمار زيادي از کشورهاي مسلمان را به همراه داشت.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره