نماد آخرین خبر

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حماس را به انجام حملات بیشتر تهدید کرد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حماس را به انجام حملات بیشتر تهدید کرد

باشگاه خبرنگاران/ بني گانتس تهديد کرد در صورتيکه شليک موشک از نوار غزه ادامه يابد پاسخ رژيم صهيونيستي سخت خواهد بود.

 به نقل از روزنامه اسرائيل هيوم، «بني گانتس» وزير جنگ رژيم صهيونيستي، عصر ديروز چهارشنبه در پايان بازديد از شهرک‌هاي اسرائيلي اطراف نوار غزه در نشست ارزيابي امنيتي، تهديد کرد جنبش حماس با پاسخ سختي روبرو خواهد شد.

به نوشته اين روزنامه، گانتس پاسخ صبح ديروز به حماس را که در آن ۱۰ پايگاه اين جنبش را هدف قرار داده بود، ناچيز دانست و تهديد کرد در صورت ادامه شليک موشک از نوار غزه به سمت اسرائيل ارتش اين رژيم با قدرت به غزه پاسخ خواهد داد.

اين روزنامه به نقل از گانتس نوشت: «در برهه‌اي که اسرائيل به سمت آينده‌اي بهتر پيش مي‌رود، فرماندهان جنبش حماس نوار غزه را به سمت فاجعه سوق مي‌دهند و آرامش را از جوانان آن مي‌گيرند و من مي‌خواهم که حماس به حفظ آرامش توجه کند و در صورت ادامه حملات، پاسخ روز گذشته فقط در حد حمله‌اي کوچک بوده و حملات بسيار گسترده تري به اجرا در خواهد آمد.»

وزير جنگ رژيم صهيونيستي در حالي ادعاي صلح و آرامش مي‌کندکه ارتش رژيم صهيونيستي روز چهارشنبه در پيامي در توئيتر مدعي شد نيروي هوايي اسرائيل ده مورد از اهداف حماس در نوار غزه از جمله کارخانه توليد اسلحه و مواد منفجره و يک محوطه نظامي را هدف قرار داده است.

جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي بامداد امروز نيز چندين حمله به مواضع گروه‌هاي مقاومت فلسطيني در شمال و مرکز نوار غزه داشتند. شبکه الميادين اعلام کرد نيرو‌هاي مقاومت تعداد ديگري راکت از غزه به سوي شهرک‌هاي صهيونيستي پيرامون غزه شليک کردند و سامانه پدافندي گنبد آهنين در تلاش بر آمده تا با اين راکت‌ها مقابله کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره