نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

حبس ۱۰ ساله فقط برای جابجایی مجسمه‌ها در آمریکا!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
حبس ۱۰ ساله فقط برای جابجایی مجسمه‌ها در آمریکا!

باشگاه خبرنگاران/ رئيس‌جمهور آمريکا در اظهاراتي اعلام کرد اگر فردي به مجسمه شخصيت‌هاي اين کشور آسيب بزند و يا آن‌ها را جابجا کند، به ۱۰ سال حبس محکوم خواهد شد.
 

با ادامه تظاهرات در آمريکا عليه بي‌عدالتي گسترده و نژادپرستي و سرنگون کردن مجسمه‌هاي افرادي که نماد برده‌داري در اين کشور بوده اند، دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور آمريکا براي جابجا کردن مجسمه اين شخصيت‌ها مجازات تعيين کرد.

ترامپ در اظهاراتي اعلام کرد: از اين به بعد اگر فردي به مجسمه هريک از شخصيت‌هاي تاريخي اين کشور آسيب بزند و يا بخواهد آن‌ها را جابجا کند، به ۱۰ سال حبس محکوم خواهد شد!


 
پيش از اين در روز گذشته نيز با وجود دوران سياه برده‌داري و اعتراضات عليه نژادپرستي در آمريکا، ترامپ مدعي شد مشکلي به نام نژاد در آمريکا وجود نداشته است؛ اين کشور به خاطر همين عالي است.

رئيس‌جمهور آمريکا در ادعايي تازه گفت: اگر برويد و نگاه کنيد، مشکلي به نام نژاد در آمريکا وجود نداشته است؛ اين کشور به خاطر همين عالي است!

با نزديک شدن به انتخابات رياست‌جمهوري آمريکا، ترامپ که پيش از اين در پيام‌هاي توييتري خود از سفيدپوستان حمايت کرده است، اين بار مدعي شد: من احترام زيادي براي همه نژاد‌ها قائل هستم!

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar