نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

هشدار شدید مقتدی الصدر به نتانیاهو درباره هرگونه ارتباط با عراق

منبع
فارس
بروزرسانی
هشدار شدید مقتدی الصدر به نتانیاهو درباره هرگونه ارتباط با عراق

فارس/ رهبر جريان عراقي «الصدر» ضمن محکوميت توافق سازش برخي کشورهاي عربي با رژيم صهيونيستي، در ارتباط با برخي اخبار منتشر شده مبني بر بازگشايي سفارت مجازي عراق در تل‌آويو، به نخست‌وزير رژيم صهيونيستي هشدار داد.

«مقتدي الصدر» رهبر جريان عراقي الصدر، امروز (جمعه)، در متني مکتوب به مناسبت خطبه روز جمعه به «بنيامين نتانياهو» نخست‌‌وزير رژيم صهيونيستي هشدار داد.
به گزارش پايگاه خبري «شفق نيوز»، رهبر جريان الصدر در اين ارتباط گفت: «از عبدالله مقتدي الصدر به دشمن خداوند بنيامين "نتن ياهو" (نتن به معناي آلوده در زبان عربي)، درباره آمدن به سرزمين معصومان، عراق، به تو هشدار مي‌دهم. مبادا به فکر بازگشايي سفارت- يا بدتر از آن-  [بازگشايي اين سفارت] در عراق بيفتي زيرا مطابق با آيات قرآن، [آن روز] روز پاياني‌تان خواهد بود».
الصدر ادامه داد: «پس از اين مسئله، به مستضعفان مشرق و مغرب اين کره‌ خاکي مي‌گويم عادي‌سازي [روابط با رژيم صهيونيستي] ذلت و خواري است."هيهات منا الذله" خداوند آن را از ما دور بدارد. بدانيد که ما شهداي انقلاب سنگ‌ را فراموش نخواهيم کرد. فلسطين در وجدان ما زنده‌ است».
اين واکنش مقتدي الصدر به اخباري است که چندي پيش در برخي از شبکه‌هاي مجازي عراقي دست به دست شده بود. در برخي از اين شبکه‌ها، تصويري از يک سايت غيررسمي با عنوان «سفارت مجازي عراق در اسرائيل» منتشر شده بود. در اين سايت، دو جمله به زبان‌ انگليسي و عربي نوشته شوده بود «سفارت مجازي عراق در اسرائيل».

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar