نماد آخرین خبر

افشاگری‌های تازه و جنجال آفرین وزیر راه آهن پاکستان علیه نواز شریف

منبع
تسنيم
بروزرسانی
افشاگری‌های تازه و جنجال آفرین وزیر راه آهن پاکستان علیه نواز شریف

تسنيم/ وزير راه آهن کشور پاکستان که اخيرا اثبات کرد حزب نواز ديدارهاي پنهاني با فرماندهان ارتش دارد اين بار نواز شريف را به ارتباط پنهان با اسامه بن لادن متهم کرد.

به نقل از جيو تي وي، «شيخ رشيد احمد» وزير راه آهن پاکستان در افشاگري هاي جديد اعلام کرد: من 10 سوال از نواز شريف دارم که اين توقع مي رود او به سوالات من تا روز دوشنبه پاسخ دهد.

وي در سوالات خود عنوان کرد: نواز شريف بايد به صراحت بگويد چه مقدار پول از اسامه بن لادن دريافت کرده و چند بار با او ملاقات کرده است؟

همچنين اين موضوع بايد مشخص شود که چه کسي آدرس منزل اجمل قصاب را مشخص کرد و اطلاعات او را چه کسي به هند داد.

شيخ رشيد افزود: سوال بعدي اين است که چرا نواز شريف پس از خارج  شدن از پاکستان به «نارندرا مودي» نخست وزير هند تلفن زده و با او گفتگو مي کند؟ در شرايطي که هند و پاکستان دچار تنش هستند آيا اين کار اشتباه نيست؟

وزير راه آهن پاکستان خواستار افشاي تعداد تماس هاي تلفني نواز شريف و مودي به همراه جزئيات مکالمات آنها شد.

شيخ رشيد افزود: نواز شريف و حزب نواز بايد به اين سوال نيز پاسخ دهند که چه کسي اتوبوس هايي را براي حمله به دادگاه از لاهور به اسلام آباد فرستاد؟

رئيس حزب عوامي مسلم ليگ پاکستان در يکي ديگر از سوالات خود عنوان کرد: در انتخابات سال 2013 که نواز شريف به پيروزي رسيد بايد مشخص شود سيف الرحمان چه مقدار پول از قطر براي نواز شريف فرستاد و در عوض چه خواست؟

گفتني است پس از اثبات ادعاي شيخ رشيد مبني بر ملاقات پنهان مسئولين حزب نواز با فرماندهان ارتش ، نواز شريف هرگونه ملاقات با سران نظامي را ممنوع اعلام کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره