نماد آخرین خبر

قول بایدن به شهرداران آمریکا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
قول بایدن به شهرداران آمریکا

ايسنا/ نامزد رياست جمهوري حزب دموکرات آمريکا به شهرداران در اين کشور اطمينان داد در صورت رسيدن به رياست جمهوري شريکي فعال براي آنها در کاخ سفيد خواهد بود که به آنها در پاسخ به اعتراضات مربوط به عدالت نژادي و تبعات اقتصادي همه گيري کروناويروس کمک خواهد کرد.

به نقل از خبرگزاري رويترز، جو بايدن، نامزد رياست جمهوري حزب دموکرات آمريکا و رقيب دونالد ترامپ در انتخابات رياست جمهوري سوم نوامبر در سخنراني اينترنتي به کنفرانس شهرداران آمريکا از محل خانه‌اش در "دلاور" گفت: اگر من به رياست جمهوري انتخاب شوم شما دسترسي مستقيم به کاخ سفيد خواهيد داشت.

او ادامه داد: همه چيز از پايين به بالا تعيين خواهد شد و از بالا به پايين تعيين نخواهد شد. من به شما قول مي دهم چه شما شهري قرمز (جمهوريخواه) و يا آبي (دموکرات) داشته باشيد من آنجا خواهم بود.

بايدن که هشت سال به عنوان معاون باراک اوباما در رياست جمهوري خدمت کرده گفت، در زمان برنامه بازيابي اقتصادي دولت اوباما بعد از بحران اقتصادي ۲۰۰۸ با بيش از ۲۰۰ شهردار به منظور کسب نظر و ارزيابي آنها صحبت داشته است.

او ادامه داد: اين همان رويکردي است که امروز هم بايد در پيش بگيريم.

بايدن از ترامپ، رئيس جمهور آمريکا به خاطر کوتاهي در تهيه يک برنامه ملي براي حمله با کروناويروس و همينطور از بابت عدم کنار هم جمع کردن رهبران کنگره براي مذاکره بر سر يک بسته کمکي جديد براي شهرها و ايالات انتقاد کرد.

او همچنين به ترامپ از بابت طرح اظهارات اختلاف برانگيز درباره اعتراضات مربوط به عدالت نژادي و ضد خشونت پليس در خيابان‌هاي آمريکا تاخت.

بايدن عنوان کرد: به نظر مي‌رسد اين تنها استراتژي است که اين رئيس جمهور مي داند. ما مي توانيم بر سر سياستها اختلاف داشته باشيم اما ما بايد همکاري داشته باشيم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره