نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

زرنگ‌بازی ترامپ لو رفت

منبع
فارس
بروزرسانی
زرنگ‌بازی ترامپ لو رفت

فارس/ روزنامه آمريکايي بر اساس اسناد و مدارکي به دست آورده است گزارش داد که رئيس جمهور آمريکا در سال 2016 فقط 750 دلار ماليات پرداخت کرده است.

 
روزنامه نيويورک طي يک گزارشي تحقيقي و بر اساس اطلاعاتي که به دست آورده است گزارش داد که ترامپ در 10 سال از 15 سال گذشته هيچ ماليات بر درآمدي پرداخت نکرده است و علت آن نيز اين بوده است که به سازمانهاي مالياتي گفته بوده که بيشتر از پولي که به دست آورده است ضرر کرده است. 

براساس گزارش آسوشيتدپرس، ترامپ که به دشت از پرونده هاي مالياتي خود محافظت ميکند و تنها رئيس جمهور معاصر است که پرونده هاي مالياتي خود را علني نکرده است در سال اول رياست جمهوري خود(2017) نيز فقط 750 دلار به حکومت فدرال ماليات داده است. 


اطلاعات مالياتي ترامپ که از بررسي داده‌هاي دو دهه اخير به دست آمده است درحالي از سوي نيويورک تايمز افشا شده‌اند که تنها چند هفته به انتخابات رياست جمهوري آمريکا و همچنين فقط دو روز تا اولين مناظره انتخاباتي باقي مانده است. 

آسوشيتدپرس ميگويد که «آلن گارتن» وکيل و سخنگوي سازمان ترامپ به درخواست اين خبرگزاري براي اظهارنظر در اين زمينه پاسخ نداده‌اند. اما دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در نشست خبري خود در کاخ سفيد سريعا به اين گزارش واکنش نشان داد و آن را جعلي خواند. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره