نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

انتشار زندگینامه بوریس جانسون

منبع
فارس
بروزرسانی
انتشار زندگینامه بوریس جانسون

فارس/ در کتابي از زندگي شخصي و اجتماعي جانسون که قرار است 10 روز ديگر منتشر شود، نويسنده خانواده آشفته او را در کودکي به تصوير کشيده و اين که چطور دوران کودکي، بزرگسالي متمرد و بي‌روح از او ساخته است.

قرار است ۱۵ اکتبر (۱۰ روز ديگر) کتابي به نويسندگي تام بوور، نويسنده-محقق درباره زندگينامه «بوريس جانسون» نخست‌وزير بريتانيا منتشر شود.
به نوشته روزنامه انگليسي «سان»، اين کتاب جنجالي نگاهي اجمالي از زندگي بوريس جانسون را ارائه مي‌کند. در اين کتاب زندگي جانسون از کودکي آشفته تا حضورش در پلاک ۱۰ داونينگ استريت به تصوير کشيده شده است.
نويسنده که روايت‌هاي مختلف از دوستان و آشنايان جانسون را در اين کتاب ذکر کرده، نشان مي‌دهد که رفتار متمرد جانسون در بزرگسالي، در کودکي آشفته او و تاثير پدرش «استنلي پاتريک جانسون» نويسنده انگليسي و سياست‌مدار سابق حزب محافظه‌کار ريشه دارد.

کودکي مسموم

در اين کتاب درباره کودکي جانسون گفته شده که او از گرماي خانواده محروم بود. از زبان «ريچل جانسون» خواهر ۵۵ ساله بوريس جانسون در اين کتاب گفته شده که چطور پدرشان با ترک آن‌ها مادرشان را دچار ناراحتي عصبي کرد و باعث شد بچه‌ها احساس رها شدن پيدا کنند.
نويسنده مي‌‌نويسد در نتيجه اين اتفاقات کودکي سرد و خشک برجا ماند. يکي از دوستان دوره مدرسه جانسون در اين خصوص گفت: ما فرزندان پدراني بوديم که پسران خود را ناکار کردند و پسراني مشکل‌دار بوجود آوردند.

بازي با زنان

در اين کتاب گفته شده که نخست‌وزير انگليس با اولين زن خود عليرغم هشدار پدر همسرش درباره تندخويي جانسون در سال ۱۹۸۷ ازدواج کرد. اين ازدواج تا سال ۱۹۹۰ عليرغم مشکلات ادامه يافت. بعدها همسر سابق او گفت: نقشۀ بازي بوريس از اقدامات پدرش تاثير گرفته بود. 
به گفته نويسنده، امتناع جانسون از ازدواج با زنان تحت تاثير نگرش پدرش در جدي نگرفتن آن‌ها بود. 
در اين کتاب همچنين از ازدواج‌ها و رابطه‌هاي متعدد جانسون و داشتن رابطه غيراخلاقي در زماني که همسر و فرزند داشته، گفته شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره