نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

بایدن: آماده برگزاری یک مناظره دیگر با ترامپ هستم

منبع
فارس
بروزرسانی
بایدن: آماده برگزاری یک مناظره دیگر با ترامپ هستم

فارس/ نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمريکا از آمادگي خود براي برگزاري يک مناظره ديگر با «دونالد ترامپ» رئيس جمهور ايالات متحده که به کرونا مبتلا شده، خبر داد.

نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمريکا دوشنبه شب به وقت تهران اعلام کرده آماده است با «دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا که به کرونا مبتلا شده مناظره کند.

به نوشته خبرگزاري «رويترز» «جو بايدن» نامزد دموکرات انتخابات رياست جمهوري آمريکا اعلام کرده در صورتي که متخصصان سلامت اعلام کنند که برگزاري دومين مناظره ميان او و ترامپ ايمن است، او آماده شرکت در اين مناظره است.

 بايدن که آماده رفتن به يک کارزار تبليغاتي در فلوريدا بود به خبرنگاران گفت: «اگر متخصصان بگويند که  اين مناظره امن و با رعايت فاصله اجتماعي برگزار خواهد شد، فکر مي‌‌کنم برگزاري آن خوب است. من هر کاري را که متخصصان مي‌گويند انجام مي‌دهم.»

به نوشته رويترز، در صورت مرخص شدن ترامپ از بيمارستان، وي در حالي بايد طول درمان را ادامه دهدکه قرنطينه معمول براي مبتلايان به کرونا ۱۴ روز است. بايدن از ترامپ به خاطر جدي نگرفتن اقدامات بهداشتي با توجه به شيوع کرونا در اين کشور انتقاد کرده است. آزمايش کروناي جو بايدن منفي اعلام شده است.

«مارک ميدوز» رئيس کارکنان کاخ سفيد روز دوشنبه گفت دولت آمريکا خوشبين است که رئيس‌جمهور اين کشور امروز بتواند از بيمارستان مرخص شود و به کاخ سفيد بازگردد. به گزارش شبکه «فاکس نيوز»، وي افزود در ساعات شب وضعيت سلامتي ترامپ بهبود پيدا کرد و او آماده است به برنامه عادي کاري خود ادامه دهد.

ميدوز در ادامه گفت: تصميم درباره مرخص شدن رئيس‌جمهور آمريکا اواخر رو دوشنبه (به وقت آمريکا) با مشورت بين ترامپ با تيم پزشکي‌اش اتخاذ خواهد شد.

پيشتر «شان کانلي» پزشک ترامپ گفته بود در صورتي که روند بهبودي رئيس‌جمهور ادامه يابد وي فردا يا پس فردا (دوشنبه يا سه‌شنبه) از بيمارستان مرخص خواهد شد. 

روز جمعه، تست کروناي ترامپ و همسرش ملانيا مثبت اعلام شد و پس از آن نيز گزارش‌هايي از ابتلاي دستکم ۹ تن از کارکنان و خبرنگاران و نمايندگان کنگره که در کاخ سفيد حضور داشتند نيز مورد تأييد قرار گرفت. رئيس‌جمهور آمريکا  دوشنبه  شب به وقت تهران در پيامي توئيتري نوشت که ساعت 6:30 عصر (به وقت واشنگتن) از بيمارستان «والتر ريد» ترخيص ميشود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره